Vi er vilde med dette hostel! Vi giver det tommelfingeren op for dets altid høje kundevurderinger og fremragende kvalitetsscore.
Gratis WiFi

Ahoy! Hostel

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.2
3172 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Hej!

Velkommen til vores charmerende og venlige hostel, der ser frem til at være dit hjem væk fra hjemmet.

Hej! Vandrerhjemmet er perfekt beliggende inden for 5 minutters gang fra Old Town Square, Karlsbroen og forskellige restauranter, barer og klubber. Godt forbundet til lufthavnen, bus- og togstationen, så du har mindre tid til pendling og mere tid til at udforske. Vi er i bygningen fra det 17. århundrede med al den charme og karakter, du ville forvente (inklusive trapper). Bare rolig, vores personale er glade for at få øvelsen og hjælper dig med at bære din bagage, hvis det er nødvendigt.

Vores hjælpsomme personale, der taler flere sprog (eller i det mindste forsøger at) vil være klar til at hjælpe dig med at planlægge din dag, give gode råd og vise dig vores smukke by. Vores personale er til rådighed for at hjælpe dig 24/7, så bare rolig, hvis du ankommer tidligt eller skal afsted sent, du kan stadig bruge vores faciliteter og opbevare dine kufferter i vores bagagerum.

Vi har en fyldt aktivitetskalender, så husk at spørge i receptionen, hvad der sker under dit ophold. Hvis du ønsker at slappe af over middagen, kan du deltage i vores familiemiddage med et par øl eller en flaske vin i godt selskab. Hvis du vil opleve det lokale natteliv efter middagen, så tag med os på lokale barer/klubber eller på barcrawl. Nyd dagtimerne på en gratis vandretur, ølhave-tur, fest ved floden og meget mere.

Vi har et fuldt udstyret køkken med te, kaffe, krydderier og andre basale ting, som du kan drage fuld fordel af. Også to mindre tekøkkener for din komfort og lethed. Vi har et spise-/loungeområde, hvor du kan nyde middag, drinks og spille brætspil. Hej! er et sted at føle sig hjemme, afslappet og nyde socialt samvær med andre.

Bemærk venligst: Det resterende beløb skal betales kontant i enten EUR eller CZK ved ankomst.

ALDERSGRÆNSE ER 45! (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Område

Seneste anmeldelser

9.4
11.7.2019
Perfect location, staff is very friendly, it's a clean and safe hostel. Atmosphere depends a lot on the people there, facilities are good.
Mand, 18-24
12.12.2018
Fantastic hostel, friendly staff, good rooms, and lovely common room. Moreover, the location could not be better!
Mand, 18-24
22.8.2018
Great place. We were only there for 2 nights but you could sense that there was a nice atmosphere and nice staff. The only problem is that our double room was very hot at night and there was a lot of noise from the street. Therefore you couldn’t really keep the window open without getting woken up.
Par, 18-24

• Sikkerhedsovervågning døgnet rundt
    • Rengøring
  • Mad og drikke

• Salgsautomater
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Brætspil