Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

1469 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Bliver bedre og miljøvenligere hver dag for alle! Vi er stolte af at kunne sige, at vi nu er et af de første, hvis ikke DET FØRSTE hostel i byen, der er 100% selvforsynende med grøn vedvarende energi:) Aladin hostel ligger tæt på Kino Siska, Tivoli park, Koseski dam, bynatur område, Aleja indkøbscenter og også gåafstand til tog/busstation eller Levende bymidte. *Tjek ind 24/7 muligt (LÆS VENLIGST MEDDELELSEN TIL SLUTTEN). På tværs af gaden-morgenmad med 15% rabat kun for vores gæster!, madmarked, hæveautomat. Du kan få en taxatur for ca. 5 EUR til de fleste destinations centrum.
Gratis WIFI, gratis parkering og VI LEJER bycykler for kun 7 EUR dag :) Lufthavnsafhentning kun 29 EUR! (mail os eller ring på forhånd)
24/7 varmt brusebad :)
*KÆRE REJSENDE OPLYS VENLIGST DIN ANKOMST TID, NÅR DU BESTILLER :) TAK!;)

Parkeringspladser til vores gæster er private, sikre og gratis!
Gratis WiFi internet på alle værelser og fællesarealer!
Fællesrum med poolbord, tv, computere, bordspil, bøger, ..
God pris Frisør lige under vandrerhjemmet.

*Cykel er venlig! Vi har plads til dine cykler og motorcykler!

Aladin Hostel er et moderne, alle fælles områdes airconditionerede hostel, venligt over for folk fra hele verden. Hostel er beliggende kun 2 km fra byens centrum og kun 100 meter fra bybusstoppested, døgnåbent bageri, supermarked,...
Hvis du har en plan om også at tage til Bled eller Bohinj-søen, er busstoppestedet kun 3 minutters gang væk, så du behøver ikke at tage til centrum!
I vores område kan du også finde Koseski Bajer (en dejlig lille sø/dam), hvor du kan nyde naturen og freden.

Vi tilbyder enkelt-, dobbelt-, dobbelt-, tredobbelt- og 4-sengs sovesale plus også Studiolejlighed. Bemærk venligst, at vores private dobbeltværelser faktisk deler badeværelset med værelset ved siden af. Badeværelset er placeret i midten af ​​2 værelser, så du kan få adgang til det direkte fra dit værelse (lås den anden dør, når du bruger det og lås din dør inde fra dit værelse, når det ikke er), og det er lavet, så det er 100% sikkert for alle brugere!

Fællesrum, korridorer og endda nogle værelser har aircondition! Ved indtjekning får alle gæster: frisk linned og håndklæder, gratis WiFi, gratis parkering hvis det er nødvendigt, og vi tilbyder også vaskeri.

Selvbetjening 'Biljardbord, bordspil, bøger, tv og kaffemaskine tilbyder dig markedspris drinks og underholdning med dejlig musik i afslappende atmosfære! Her kan du få en chat med venner fra Hostel eller med folk fra hele verden ved hjælp af gratis WiFi eller vores computere. Vi hjælper dig også gerne med at planlægge din næste rejse, ringe til en taxa eller andre ting, du måtte have brug for.
Vores gæster har også 15% rabat på alle varme drikke og mad i en bar lige på den anden side af gaden!

VIGTIG BESKED!
TJEK IND:
Regelmæssig indtjekningstid: (juni, juli, august, september)
14:00 - 22:00 (For tidlig eller sen check-in bedes du kontakte os på forhånd - alt er muligt at arrangere :) )
Receptionens åbningstider: 9.00-22.00
Lavsæson Check-in (oktober - juni er ved telefonopkald eller e-mail!)

Vi vil med glæde vente på dig til enhver tid, hvis du bare informerer os om din ankomsttid via e-mail, telefonopkald, WhatsApp på forhånd!
For at undgå gener bedes du også angive dit ankomsttidspunkt, når du foretager en reservation.
Hvis der af en eller anden grund er en ændring af dit ankomsttidspunkt, så lad os det vide. Vi vil være glade for at vente på dig når som helst, bare informer os venligst, så vi kan arrangere (eller du kan blive efterladt uden et værelse)!

Du er også velkommen til at ankomme før vores indtjekningstid og vente på dit værelse i vores fællesarealer, men informer os venligst på forhånd! Hvis dit værelse allerede er ryddet op og klar, vil vi med glæde lave en gratis tidlig check-in for dig! :)
Gæster kan også få vores indgangskode, og hvis det er arrangeret et værelse efter tidligere telefonopkald eller e-mail-anmodning, så din seng eller værelse vil vente på dig på ethvert tidspunkt af din ankomst, selv efter den officielle check-in tid :)
moms inkluderet i prisen!
Turistskat ekstra!

I tilfælde af udeblivende reservationer, der ikke blev annulleret, vil kunden blive opkrævet det fulde beløb for reservationen. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Område

Seneste anmeldelser

9.1
15.7.2022
Very Nice hostel, good atmosphere, very helpful staff
Kvinde, 25-30
9.7
17.6.2022
This hostel was amazing - the rooms, the facilities, the atmosphere, everything really. But what made it even better was the host Tim. He was so friendly and helpful, he gave a lot of tips about what to see and where to eat and how to get there. The best service we've ever had on a hostel!
Kvinde, 18-24

• Rengøring
    • Hurtig check-in/-ud
    • Internetcafé
    • Sen check-ud
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Bar
    • Salgsautomater
    • Mini-supermarked
    • Cafe
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Brætspil