Gratis afbestilling Book mindst 8 dage før og få fordel af gratis annullering.

Beskrivelse af Overnatningssted

Hos BA STOP Hostel tror vi på, at ethvert samfunds kulturelle identitet er det, besøgende værdsætter mest, og det er derfor, vi ønsker, at alle vores gæster skal kunne indånde vores "aire porteño" (Buenos Aires by-stemning) i hvert hjørne af vores hostel.
Vi har fællesområder, hvor vores gæster, som kommer fra hele verden, kan komme i kontakt med hinanden og dermed fremme interkulturel udveksling.
Ingen fester på Hostel

Beliggenhed

Beliggende i hjertet af byen, kun en blok væk fra den historiske Avenida de Mayo, og få skridt væk fra ALLE de vigtigste metrolinjer og busstoppesteder, der fører dig til vigtige steder i byen.

GRUPPER

Med vores bekvemme beliggenhed og priser er B.A STOP Hostel ideel til grupper, der søger budget indkvartering. Vi kan også organisere billetter og overførsler til din gruppe for at gøre dit ophold lettere. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Seneste anmeldelser

4.6
Vurdering
14.7.2023
Not a hostel for solo traveller. Facilities not that clean and. outdated. No activities available.
Mand, 31-40
7.4
Meget godt
15.3.2023
Place was okay, a little weird vibe. Had a 4 bed room but a couple were living in there.
Par, 25-30
9.7
Fabelagtigt
25.2.2023
Loved staying at BA stop, would highly recommend to anyone! Really good location for easy access to all of Buenos Aires, but also a safe feeling neighbourhood. Staff were brilliant answering all our questions and helping us to have a great stay. Bedroom was lovely and facilities clean!
Kvinde, 25-30

• Rengøring
    • Hurtig check-in/-ud
    • Internetcafé
    • Sen check-ud
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Underholdning

• Brætspil