Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.5
942 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Velkommen til Baan Nampetch alle sammen. Vi er REN, ENKEL & OVERKOMMELIGE.

Vi er et hostel for rejsendes entusiaster, backpackere, budgetrejsende og dem, der elsker roligt område, væk fra travl nat og dag i den gamle bydel i hjertet af Bangkok gåafstand til historiske område, god atmosfære og venlig miljø. Vi er ved kanalen med den dejlige kølige brise.

Vi tilbyder god værdi for pengene overnatning for alle, der er på udkig efter en hurtig overnatning. Og helt sikkert venligt personale, som vi vil gøre vores bedste for at lade dig også føle dig som hjemme. Vores sted er ikke for fancy, men ikke for almindeligt, da vi indrettede med vores unikke personlighed.

Vi er kvalitet one stop hostel for rejsendes entusiaster som et rejsendes hjem. hostel lokaliser i det lokale thailandske kvarter, lidt vanskeligt at finde, men når du når hertil, vil du føle, at du er i en anden verden udefra. Det er fredeligt, roligt og sikkert.

Når du besøger Bangkok, vil du føle dig hjemme hos os.

Herfra, kun 10 minutters gang til Khaosan Road, kan du også nyde nem adgang til alt, hvad den livlige by har tilbudt.

**Vi har et værelse med vindue og uden vindue, også noget værelse er køjesenge. Så se venligst detaljerne for hvert værelse og se billedet, før du foretager en reservation.**

1. Tjek ind kl. 14.00
Check ud 12.00

2. Vores sted er inden for et boligområde, så vær venlig at være på gangen, terrassen og respektere vores naboer samt andre gæster, der bor på vandrerhjemmet. Ingen fest. Hvis rådgivning fra vores personale og mod vores regler, vil vi bede den respektive gæst om at forlade uden refusion.

3. Opkrævning af hver mistet nøgle på 500 baht. Hvis den er gået tabt eller glemt at vende tilbage.

4. Tag venligst dine sko af, før du går op på dine værelser, da vi gør det til dit hjem.

5. Værelserne er ikke-ryger værelser, respekter venligst politikken. vi giver området på terrassen meget dejligt afslapningsområde og fri luft, så du kan føle dig lettet.

6. AFLADNING AF BAGAGE er gratis, når du tjekker ud. Da vi har begrænset plads til opbevaring, kan vi kun tillade én rygsæk/kuffert, én lille taske pr. person. Sørg for, at der ikke er madvarer og farlige genstande, de er strengt forbudte og kan fjernes uden varsel. Vi kan ikke holdes ansvarlige for tab eller beskadigelse af den vare, du opbevarer hos os. Skal samle posen og forlade vandrerhjemmet inden kl. 18.00

7. Vi TILLADER IKKE UDENFORSTÅENDE at komme ind på vandrerhjemmet. Opkrævning på 1000 BHT pr. person/SLØJER, hvis ikke informere vores personale. Hvis mod vores regler vil vi bede den respektive gæst om at forlade uden refusion.

8. Tjek ud kl. 12.00. Sen check vil blive opkrævet en ekstra nat.

DU RESPETERER VORES REGLER, VI VIL RESPEKTERE DIG. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Gæster

Område

Seneste anmeldelser

28.12.2022
Super nice hostel can only recommend. A few minutes away from the more crowded part of the town; hidden gem right next to a cozy small river. Most of the historical attractions in Bangkok is within walking distance. Super nice staff
Par, 18-24
21.11.2022
The perfect place to stay in Bangkok! So quiet and peaceful and clean, and at the same time in walking distance to everything you want to see in Bangkok! Both cultural, local experiences and fun, party, crazy vibes were close. But not a sound at night near the hostel. Would recommend this hostel to both younger and older people!
Kvinde, 25-30
15.3.2024
Really great location, very clean and friendly hostel. The hostel was nice and relaxing with great AC which is what need after a busy day around Bangkok. Great location for Khao San road but a little far from transport links - easiest way to get around is the river hop on hop office and Grab.
Kvinde, 25-30

• Opbevaring af baggage
    • Sikkerhedsovervågning døgnet rundt
    • Rengøring
    • Hurtig check-in/-ud
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Salgsautomater
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Wi-Fi