Gratis WiFi

Backpackers St. Pauli

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

8.2
Fremragende
3003 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fremragende renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Backpackers - St. Pauli ligger i hjertet af St. Pauli. Næsten alle seværdigheder er tæt på og mange af dem i en behagelig gåafstand. For eksempel: Reeperbahn er 10 minutters gang væk, og Elben-floden er ca. 15 minutter væk. Hvis du går i den anden retning, kan du nå det trendy "Sternschanze"-kvarter på mindre end 10 minutter. Hvis du har brug for yderligere råd, vil vores venlige personale gerne give dig de bedste insidertips.

Baren i stueetagen inviterer dig til en hyggelig kaffe eller en frisk øl. Udendørsarealet og det fælles køkken giver mulighed for at mødes med andre hostelgæster.

Opmærksomhed! Parkeringspladser i Hamborg er meget sjældne. I vores kvarter er der kun beboerparkeringspladser. Vi kan desværre ikke tilbyde en parkeringsplads og råder dig til at ankomme uden bil. (Du kan også komme rundt i Hamborg uden bil. HVV, DB-lejecykler, e-mopeds og e-scootere eller MOIA-deltaxaer får dig fra A til B.

Vi håber at se dig snart,
Dit team fra Backpackers St. Pauli

Område

Seneste anmeldelser

9.7
30.12.2021
Hostel was sadly empty because of covid, but the staff themselves did everything in their power, to maintain the hostel atmosphere. It was clean and easy place to be.
Mand, 25-30
9.4
30.12.2018
Fedt sted, god atmosfære både i huset og området omkring huset
Mand, 41+
01.7.2018
Mega fedt sted. Jeg kommer helt klart tilbage og anbefaler det helt klart, mega fedt.
Kvinde Group, 18-24

• Internetadgang
    • Håndklæder udlejes
    • Fax
    • Rengøring
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Bar