Gratis WiFi

Bassetto Guesthouse

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

8.3
Fremragende
1645 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fremragende renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Vi er beliggende i Certaldo, i navlen i Toscana, en smuk region med vinmarker, olivenlunde og middelalderbyer. Dette er stedet, hvor du vil finde en ægte smag af Toscana og 'bella vita' i autentiske omgivelser fra det 14. århundrede.

Vi bringer Toscanas landliv til backpackerverdenen. Trænger du til en afslappende pause fra de travle byer, så er vi stedet for dig!

Hos Bassetto finder du et hjem væk fra hjemmet, hvor du vil kunne samle dine tanker, mens du slapper af ved siden af ​​vores pool eller svinger eftermiddagen afsted i en hængekøje med et glas vin i hånden. Om aftenen kan du gå en tur til vinmarkerne for at se solnedgangen over Certaldo Alto, vores lokale middelalderby, og om natten kan du sidde i haven og se stjernerne og chatte med dine medgæster, mens du er omgivet af ildfluer.

Bassetto Guesthouse var tidligere et kloster af benediktinermunke, der altid var åbent for pilgrimme, der passerede igennem. I 1998 genåbnede vores familie Bassetto Guesthouse for rejsende, med samme opfattelse af gæstfrihed som munkene for århundreder siden. Vi ønskede, at vores gæstehus skulle være unikt med hensyn til omgivelser og beliggenhed, et sted du gerne vil vende tilbage til og et sted at slappe af fra bylivet.

Vi rummer alle her, fra par og familier i vores private værelser og lejligheder, til solo backpacker i vores dorm stil værelser. Vores private værelser og sovesale er adskilt fra hinanden på tværs af gården med deres egne separate køkkener og fællesarealer.

Vi kører i øjeblikket kun dorm-siden af ​​gæstehuset med i alt 25 senge, da de private værelser og lejligheder i øjeblikket gives til foreningen, der tager sig af ukrainske flygtningefamilier (ældre, kvinder og børn). Vi opfordrer rejsende til at dele tid og erfaringer, og de er glade for at blande sig med verdensrejsende siden 2 år allerede, og de hjælper også delvist med at drive gæstehuset.

Udforsk gennem landskaber skulptureret af solsikker, bølgende bakker og gårde enten til fods, på cykel eller med hest. Dagsture med tog er nemme fra Certaldo, så du kan gå på opdagelse i de store byer og se pragtfuldhederne i Firenze, Siena og Pisa, som alle er inden for en time.

Vi organiserer og afvikler en række aktiviteter fra en frisk pasta madlavningskursus med en lokal kok, til dagsture til San Gimignano, Lucca, Volterra, lokale vandfald og selvfølgelig vinsmagning!

Bassetto Guesthouse vil altid få dig til at føle, at du ikke vil forlade og med vores venlige engelsktalende personale, som altid er i stand til at hjælpe. Vi er beliggende på det perfekte sted at opleve det ægte Toscana. Her er noget for enhver smag!

Vi tilbyder (med forbehold for minivan tilgængelig) en afhentnings-/afleveringsservice en gang om dagen (eller to gange, hvis du er heldig); ellers eller med lokal taxa eller 25 min let gåtur vil du nå gæstehuset.

Bemærk venligst, at vi på grund af en turistafgift i regionen skal opkræve en skat på 3 € per nat per person.

VIGTIG NOTE.

Bassetto starter en genopbygning foran kollegiets side af gæstehuset, som vil have 2/3 arbejdere, der starter omkring kl. 8.00 til kl. 17.00; om sommeren starter de tidligt og vil sandsynligvis vække dig. Vi beklager på forhånd ulejligheden, men det er tid til at gøre det efter 25 års aktivitet. Vi flytter også svømmehallen og opdaterer hjemmesidebilledet, når det er klar.

Vi glæder os til at se dig i Certaldo. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Seneste anmeldelser

9.4
Fabelagtigt
20.8.2022
The only bad thing was that I only booked 2 nights... Go here if want to see what Tuscany really is about and maybe want a break from the cities. To view the sunset on top of a wineyard is a free view worth a everything! If you are young and free go here!!!
Mand, 18-24
9.7
Fabelagtigt
01.7.2016
As so many else I ended up extending my stay from three to four nights. Met so many nice people, and their are really good too. Staff was friendly and always helpful. Will probably end going back during my Italy trip! Can only say go go go!!
Kvinde, 18-24
5.7
Vurdering
19.10.2023
Seemed like it would be a okay place to stay in the summer but during my stay the manager moved away and had no replacement so there was no staff managing the hostel 😬
Kvinde, 18-24

• Serviceydelser

• Cykeludlejning
    • Håndklæder udlejes
    • Opbevaring af baggage
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• dvd'er