Gratis WiFi
Gratis morgenmad‎

Bayrams Treehouse

Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

1022 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

COME for en dag, ophold i en uge
Uanset om du har v?ret p? vej et stykke tid, eller er du lige er startet ud, Bayrams er det perfekte sted at slappe af. S? kick tilbage, slap af og lad os tage sig af resten.

Overnatning p? BAYRAM'S TREE HOUSE
Morgenmad og aftensmad er inkluderet. Vores hyggelige orange lund er det ideelle sted at slappe af i en h?ngek?je, spille backgammon eller nyde en tyrkisk waterpipe.

TREE HUSE
Soveplads op med dine venner i en af vores ber?mte Olympos treehouses. Vi tilbyder enkelt, dobbelt, double, triple og dorm tr? huse, alle med delt badev?relse faciliteter. Vi tilbyder madrasser, ark, puder og t?pper - s? du ikke beh?ver at bekymre sig om en ting!

BUNGALOWS
For mere komfort og stil, s? pr?v en af vores private bungalows med vedh?ftede bad og tilf?jet muligheden for klimaanl?g. Vi tilbyder ?n, to, dobbelt og tredobbelt bungalows.

Ramte Olympos BEACH
Blot en kort g?tur fra Bayrams, de Olympos strand ligger i en malerisk bugt i skyggen af Olympos Mountain. Muligheder for sv?mning, rock jumping, kajakroning og vandreture. Og n?r du er klar til at g? videre, vores on-site rejsebureau kan f? dig i gang p? et Middelhavet Blue Cruise og hj?lpe med eventuelle rejseplanl?gning behov.

N?r du er i Olympos
Udforsk den n?rliggende ruiner af antikke lykisk byen Olympos og planl?gger at bes?ge det fantastiske naturf?nomen af Chimera ild, som er blevet br?ndende lys p? Olympos bjerget i tusinder af ?r.

-Luk (500m) til Beach

Gæster

Område

Seneste anmeldelser

24.11.2023
Great place in Olympos! Our only wish was for a hot breakfast option, but otherwise the food was great!
Kvinde, 25-30
15.11.2023
Beautiful setting and location, cosy indoor and outdoor common areas and the best dinner you could ask for. Met plenty of people for activities and met the most adorable kitten I've ever seen.
Mand, 25-30
6.0
God
09.11.2023
solid hostel. good accommodation option for Olimpos but not the best on a more global scale. rooms were quite damp. caveat to this is we were there in november and many other options were shut, best of a not great bunch? atmosphere probably suffered from it being november too
Mand, 25-30

• Valutaveksling
    • Postservice
    • Sikkerhedsovervågning døgnet rundt
    • Sen check-ud
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Restaurant