Gratis WiFi

Brisbane Backpackers Resort

Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

7.1
Meget godt
1001 anmeldelser
Vidunderlig beliggenhed
Superb personale

Beskrivelse af Overnatningssted

Velkommen til Brisbane Backpackers RESORT!. Vi er det første specialbyggede hostel i Brisbane. Beliggende i det kulturelle centrum af West End og kun en kort 10 minutters gang fra Southbank, Brisbanes største attraktion med den eneste strand i Brisbane. Vi er en afslappet, social og ikke-fest Hostel.
Vi har de fleste faciliteter i Brisbane inklusive; en pool, opvarmet spa, tennis/basketball/fodboldbane, poolbord & bordtennis og alt det udstyr der hører til..
Vores reception er åben 24 timer i døgnet!
Hvert eneste af vores værelser har ensuite med bad og toilet. Hvert værelse på første og anden sal har balkon.
Her er hvad der adskiller os:
ALLE kollegieværelser har ensuite (bruser, toilet og håndvask), køleskab, kommerciel ventilator og aircon på HELE NATTEN (i sommermånederne). Bemærk: Vi leverer ikke håndklæder til delte sovesale.
Alle værelser undtagen stueplan har endda en personlig balkon til afslapning og rygning, hvis det er nødvendigt.

Kapselsenge - Vi er de første i Queensland med kapselsenge. Selve værelset har 2 værelser med 4 kapsler i hvert værelse. Der er badeværelse, minikøkken og gårdhave i dette værelse. Air con er også tændt 24 timer i døgnet. Hver kapsel har en dør, der kan lukkes, fantastisk belysning, spejl, bord til bærbar computer, blæser med kanal og et par USB-porte.

Private værelser: Dobbeltværelser/Tvillinger/Trepersoner: Alle private værelser har eget badeværelse, tv, køleskab og privat balkon med kaffe- og tefaciliteter. Alt linned, tæpper og håndklæder er inkluderet!

BBR Laundry har de nyeste vaskemaskiner og tørretumblere i Brisbane med de bedste priser. 6 vaskemaskiner og 6 tørretumblere! (Fra $4,00 pr. vask - inklusiv vaskemiddel). Vores maskiner kan endda acceptere telefonbetalinger med kreditkort eller PayPal.

BBR Køkken har 8 gas kogeplader, 3 mikrobølgeovne, brødristere, sandwichpresse, blendere, gryder og pander og masser af opbevaring. Du kan endda nyde GRATIS te og kaffe hele dagen, mens du venter på dit måltid.

Parkering: Vi tilbyder ikke parkering på stedet. Vi er tæt på umålt og ubegrænset gadeparkering. Søg i 'Brisbane Central trafikområde' for mere information.

GRATIS WiFi 24 timer i døgnet overalt på ejendommen.

Vigtige detaljer:
- Vi tjekker ikke ind mellem kl. 12.00 og 10.00 - medmindre det er arrangeret på forhånd.
- Gæster skal rydde op efter sig selv på offentlige områder
- Delte sovesale kræver et PAS som ID for at tjekke ind.

Fra februar 2023 - Der er en GRATIS kommunebus lige uden for vores ejendom, der kører rundt om West End til South Bank hvert 10. minut. Dette er fra 10.00 til 23.00 - 7 dage om ugen!

Tjek os ud!

Seneste anmeldelser

8.0
Fremragende
01.6.2019
Really nice place that is not too loud and with great facilities. Super friendly staff and daily cleaning. Can highly recommend it
Kvinde, 25-30
4.6
Vurdering
09.1.2024
Really dirty room, - checked out after the first day
Mand, 25-30

• Reception åben døgnet rundt
    • Postservice
    • Rengøring
    • Internetcafé
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Salgsautomater
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Billardbord