Gratis WiFi

Budapest Bubble

Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

3037 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Budapest Bubble er et hyggeligt, unikt hostel i hjertet af byen, som vil byde dig velkommen med et varmt smil.

Vores beliggenhed er næppe til at overkomme. Det er nemt at nå fra hver togstation, busstationen og lufthavnen. Vi er mellem de to underjordiske hovedlinjer; M2 Astoria og M3 Kálvin Tér, og du vil finde sporvognsstoppesteder og busstoppesteder begge steder.

Vores vinduer har udsigt over Nationalmuseet. Du kan bruge dens park, som om det var vandrerhjemmets have. Vi ligger ved siden af ​​mange universiteter og internationale kulturinstitutter, hvilket giver området en ung og kulturel stemning.

De fleste af hovedattraktioner (f.eks. Gellért Hill, Gellért Bath, Great Market Hall, Váci Street, Great Synagogue, Donau Bank osv.) er i gåafstand, ligesom mange restauranter, barer, apoteker og købmandsforretninger. På den anden side af gaden er en hæveautomat, et posthus, en valutaveksling og antikke boghandlere.

Budapest Bubble har en afslappet atmosfære med fleksible ind- og udtjekningstider. Vi tilbyder gratis te og kaffe, gratis internet og wifi, gratis linned, 24 timers varmt vand, rene faciliteter og et køkken. Ingen skjulte gebyrer!!

Vi vil give dig masser af information om byen (såsom grotte- og vandreture/cykelture) og hvordan du kommer rundt, så du kan få mest muligt ud af dit ophold i Budapest.

Vi har fællesareal og spiseplads, hvor man kan hygge sig med medgæster.

Vi er placeret ved siden af ​​mange af nattelivsstederne; ruin pubber, barer og klubber, og vi vil helt sikkert gøre dig opmærksom på dem, hvis du vil hengive dig til det pulserende natteliv!

Nogle gange mødes vi også med andre hostels for at diversificere mængden.

God rejse, og vi glæder os til at møde dig! (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Gæster

Område

Seneste anmeldelser

07.4.2016
I enjoyed my stay at the Bubble. Anne and Ben are like family, so friendly and helpful!
Kvinde, 25-30
29.2.2024
Felt like home or a friends house, literally. Highly recommend specially for long stays.
Mand, 25-30
22.2.2024
100% my favorite hostel I have every stayed at. I chose this place because it had great reviews, but I never imagined my experience here would be as great as it ended up. I owe this to Chandler, a truly amazing host and person. The minute I walked through the door I felt cared for and welcome, and all my travelling stress vanished. Can’t thank you enough for your hospitality and I hope one day we meet again. I won’t go to Budapest without staying at the bubble.
Mand, 18-24

• Opbevaring af baggage
    • Reception åben døgnet rundt
    • Tur-/Rejseskranke
  • Mad og drikke

• Mulighed for at lave te og kaffe

Priser

2016