Vi er vilde med dette hostel! Vi giver det tommelfingeren op for dets altid høje kundevurderinger og fremragende kvalitetsscore.
Gratis WiFi

Carpe Noctem

Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.7
5314 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Hostelworld siger

Hostelworld travellers have said the staff of Carpe Noctem offer ?awesome off-the-beaten-track tips to explore the city and are always willing to go the extra mile to help us find something exciting to do, ensure we get proper wrecked and feed our lush hangovers?. It?s no wonder our users voted this hostel the most popular in Budapest at the 2011 Hoscars. This small, lively and sociable hostel offers spacious rooms in the very centre of the city, near Andrassy utca and Nyugati station ? ideal for those arriving from the airport.

Beskrivelse af Overnatningssted

Carpe Noctem vil ændre din måde at rejse på. Du forventer et hostel, men du ankommer til en makkers sted. Du forventer en reception, og du bliver mødt med en kop kaffe. Du ankommer alene, men du går ud med 22 venner. Du booker ind i to nætter, og du bliver to uger. Og det er kun begyndelsen...

Hvis du er en omgængelig eller en solorejsende og ønsker at møde andre mennesker i et indbydende, venligt miljø, så læs venligst videre! Hostelworld-gæster bedømte os som verdens sjoveste hostel i 2009! Vi er stadig de sjoveste!

BEMÆRK VENLIGST VORES RECEPTERING ER ÅBEN FRA 8.00 til 23.00, så vi kan ikke acceptere, at folk tjekker ind uden for disse åbningstider. Da vi er et hostel primært for solorejsende, kan vi ikke acceptere reservationer på mere end tre personer.

Vil du føle, at du bor hos en kammerat, hygger dig med sækkestole og drikker gratis te og kaffe indtil klokken øl? Vil du bo et sted, der ikke tror på skjulte afgifter og ønsker at give dig så meget gratis som muligt? Vi har rejst vidt og bredt og ved, hvad du vil føle dig godt tilpas.

Der er gratis leje af hængelås, gratis skabe, gratis brug af vores elektroniske pengeskab, gratis internet og Wi-Fi, gratis brug af hårtørrere, glattejern, strygejern, gratis leje af håndklæder og gratis te og kaffe – ikke kun når du ankommer, men alle tid! Og det er heller ikke denne europæiske gule etikette; vi får det gode lort importeret fra Storbritannien. Du er helt velkommen til at låne vores guidebøger gratis, og vi har også en bogudveksling.

Vores lejlighed på øverste etage er nyrenoveret, og vi har tilføjet vores personlige præg. Vores håndlavede sækkestole betyder, at du kan slappe af hvor som helst i huset. Der er også en stor hjørnesofa til at se film på, borde at spise på eller spille drikkespil (afhængigt af dit humør), plus vægmalerier af byens seværdigheder på tværs af de fleste vægge, så du kan bestemme, hvad du skal se den dag (hvis vores 30 -Minutgennemgang af alt har ikke været nok info for dig!).

Vil du føle, at du opholder dig et socialt sted, ikke bare en seng i et værelse? Vi har gratis sengelinned (hvem tager betaling for det alligevel?!), plus ortopædiske madrasser og aircondition.

Vi har et fuldt udstyret køkken, som du kan bruge, bortset fra de tidspunkter, hvor vi laver stegte middage, gulyas (gulyas), champions-frokost eller hvad vi ellers mener, vandrerhjemmet skal forberede til en god aften i byen eller håndtere tømmermænd!

Vi har intet udgangsforbud og meget afslappede udtjekningstider - du kan tjekke ud når som helst, men du kan aldrig tage afsted! Giv os venligst et korrekt ankomsttidspunkt, så vi kan sikre, at nogen er der for at hilse på dig! Hvis du ikke ankommer inden for 3 timer efter dit angivne ankomsttidspunkt, forbeholder vi os retten til at annullere din reservation. Hvis du ankommer før kl. 13.00, er det ikke noget problem, kan du komme og aflevere dine ting og blive tjekket ind, men din seng er muligvis ikke klar.

Vil du spare penge ved at tage imod personaleanbefalinger til billige steder og bruge de specielt forhandlede mad- og drikketilbud til dig? Ønsker du at få al den hjælp, rådgivning og assistance til hele dit ophold i Budapest og videre, hvis det er nødvendigt? Ønsker du at blive taget ud af personalet for at køle underjordiske steder uset på den almindelige rejsendes rute? Ønsker du at have et indfødt engelsk/australsk engelsktalende personale, som alle er flyttet til Budapest, fordi de kom og blev forelskede i det og brænder for at vise dig hvorfor? Du er kommet til det rigtige sted!

Vil du møde andre ligesindede i en livlig og social atmosfære? Vil du gå ud hver aften på pub-crawl, karaoke-aftener, billige drink-aftener, livemusik-aftener? Ønsker du at blive givet en varm velkomst og en detaljeret introduktion af byen med alle hot spots for pubber, barer, restauranter, klubber og sightseeing? Ønsker du at blive introduceret til andre gæster, så du med det samme kan få venner til dine rejser ... hvis ikke livet? Carpe Noctem Original ('gribe natten', for dem, der med rette opgav latin lige efter den døde) er det perfekte tilholdssted og base for enlige rejsende og unge, omgængelige mennesker, der også ønsker at være en del af en interaktiv og livlig hosteloplevelse som at maksimere byen i dagtimerne og gribe natten, når sightseeingen er slut.

Vi har arrangeret arrangementer hver aften, så deltag!

Vi er placeret i gåafstand fra House of Terror, Oktogon, Szechenyi termiske bade, byparken, Andrassy Avenue, St Istvan's Basilica, Frihedspladsen, Donau og parlamentet - alt sammen inden for 10-15 minutter.

For dovne rejsende er offentlig transport i vores umiddelbare beliggenhed; den blå metro (for direkte metroer fra Nepliget busstation) og den gule metro er kun et par gader væk. Trolleybussen og sporvognen er en gade væk, og natbusruten er nederst på vejen. Vi har endda et direkte tog fra lufthavnen kun to gader væk! Vær opmærksom på, at afhængigt af hvilken retning du kommer, kan vejvognen/sporvognen være afbrudt af byggeriet. Send os en e-mail, og vi vil fortælle dig, hvordan du bedst kommer hertil, afhængigt af hvordan du kommer hertil!

Vi er lige ved hovedvejen, som har pubber, caféer, barer, restauranter, 24-timers butikker og klubber på den, så der er ingen grund til at gå langt efter hvad end du har brug for. På trods af dette er vi placeret på en stille brostensbelagt sidegade, så du ikke behøver at lytte til støjen fra trafikken.

Vi er beliggende i en bygning fra det 19. århundrede, som er fredet. Vi har et meget hyggeligt og intimt set-up, som betyder, at det er umuligt ikke at møde mennesker og få venner med det samme.

Vi er placeret på øverste etage, og på grund af bygningens status har vi ingen elevator ... så hvis du er doven eller ryger, kan du være bedre stillet at gå til et hostel i stueetagen eller et med elevator! Vi er ideel til enkeltrejsende eller grupper på to eller tre, der ønsker at møde mennesker, så hvis du bare ønsker et isoleret ophold med kun en seng på et værelse, grupper, der ikke ønsker at blande sig eller par, der kun ønsker alenetid , vi er nok ikke noget for dig.

Ting der er værd at bemærke: Vandrerhjemmet er ikke tilgængeligt for kørestolsbrugere.

Også værd at bemærke: Da vi er et vandrehjem, accepterer vi kun personer i alderen 21 til 45. Vi forbeholder os retten til at afvise reservationer til alle uden for kriteriet. Kontakt os venligst med eventuelle forespørgsler før booking/afbestilling, hvis du er lidt usikker på hvorfor, så vi kan diskutere forskellen mellem regler og retningslinjer og strawpedos. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Gæster

Område

Seneste anmeldelser

18.7.2017
Perfect in every thinkable way. The nicest staff, room for all types of people, delicious free breakfast and the best family dinners every evening. There are opportunities for both relaxation and crazy partying every night with free pub crawls, sick boat parties or beer biking for the sporty ones. Our stay in Budapest wouldn't have been as great, if we hadn't stay there.
Kvinde Group, 18-24
04.3.2024
Nice hostel that ticks all the boxes. Safe and secure with a good atmosphere.
Mand, 18-24
04.3.2024
I would absolutely recommend this hostel! it was my first solo female trip and I felt incredibly safe, welcome and had a laugh with everyone there. The location is perfect, all walking distance. overall I'm over the moon with my stay here and will likely return
Kvinde, 25-30

• Rengøring
    • Internetcafé
  • Mad og drikke

• måltider Tilgængelige
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

Nomineringer

2014

Verdensplan lille hostel

Carpe Noctem siger

Creo que lo que los clientes realmente aprecian de nuestro albergue es que ofrecemos una experiencia de alojamiento en comunidad. Muchos viajeros suelen venir aquí para conocer gente nueva y sentirse parte de un grupo durante su visita a Budapest. Al llegar, nuestro personal te dará la bienvenida con un té o café y te dirá lo que hay que ver en la ciudad durante el día. Luego te llevará a explorar la ciudad de noche. Realmente tenemos un ambiente muy sociable donde todo el mundo participa en diferentes actividades. Somos un sitio perfecto para gente que viaja sola (esa es la razón por la que no aceptamos grupos de más de cuatro personas), y debido a que somos un albergue de fiesta sólo alojamos a huéspedes entre 18 y 36 años. Así que si estás viajando solo y quieres estar en un ambiente sociable donde puedas hacer nuevos amigos de cualquier parte del mundo, no lo dudes, ¡éste es tu sitio!

Flere hostels i Budapest