Vi er vilde med dette hostel! Vi giver det tommelfingeren op for dets altid høje kundevurderinger og fremragende kvalitetsscore.
Gratis WiFi

Casa Gracia Barcelona Hostel

Gratis afbestilling Book mindst 4 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.0
3218 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Hostelworld siger

Casa Gracia Hostel is centrally located on a grand, picturesque and distinctly Barcelonan boulevard in the centre of the city, close to Gaudi?s La Pedrera, Casa Batll? and high-end shops. This stylish, clean boutique hostel is ?midway from hotel to hostel, very polished?, according to our users, who also tell us they appreciate its community feeling, with nightly pub crawls and dinners. One traveller said this is ?a great location to get some local tapas and experience the authentic Barcelona?.

Beskrivelse af Overnatningssted

Casa Gracia Barcelona skaber et lokalt, hjemligt miljø i det mest autentiske kvarter i byen!

Når du kommer ind af vores dør, vil du faktisk føle dig hjemme, hvor alt er inkluderet: behagelig seng, håndklæder og sengetøj, daglig rengøring, Wifi, store fællesarealer med fuldt udstyret køkken, afslapningsområde og en fantastisk terrasse!

Beliggende i selve centrum af Barcelona, ​​hvor to af de vigtigste veje mødes (Passeig de Gracia og Diagonal), er Casa Gracia hostel stedet at være, hvis du leder efter en autentisk oplevelse på Gracia barrio er den perfekte kontakt med den lokale kultur!

Vi er værter for vores gæster både i delte værelser, op til seks personer.

Alle vores værelser har eget badeværelse!

Vi tilbyder god service såsom individuelle skabe gratis i fællesværelser, sengelinned og håndklæder inkluderet i prisen, vaskeservice og brætspil i salonen.

Casa Gracia er meget mere end blot et hostel. Det sker, at som i vores hjem, hænger folk pludselig postkort, fotos, malerier, som vi godt kan lide, på væggen.

Den unge og drevne besætning på Casa Gracia Barcelona vil med glæde hjælpe dig med nyttige oplysninger og tips om byen: hvordan du kommer til de turistmæssige højdepunkter eller andre steder, du gerne vil besøge. Hver dag og uge vil personalet anbefale bestemte steder, begivenheder eller små kuriositeter, der vil gøre dit besøg i Barcelona uforglemmeligt.

Bemærk venligst:

Check-in: 15:00 / Check-out: 11:00. Hvis du ønsker at tjekke ind tidligt, er du velkommen til at efterlade din bagage her, indtil værelset er klar. Receptionen er åben 24 timer i døgnet, og vi opbevarer din bagage.

Vores afbestillingsregler er op til 72 timer. Aflysninger skal være modtaget via e-mail mindst tre dage før ankomstdatoen. For sene aflysninger og udeblivelser opkræves for hele opholdet.

**BYSKAT IKKE INKLUDERET**

Reservationer for mere end 10 personer betragtes som en gruppe, og vi anmoder om et ikke-refunderbart depositum på 30% på reservationstidspunktet, mens de resterende 70% skal betales 2 uger før ankomst.

Frem for alt ønsker Casa Gracia Barcelona at tilbyde sine gæster et øjebliks afslapning og ren nydelse, med rum skabt til at få dig til at føle dig hjemme. Fra dette indbydende miljø vil du have mulighed for at opdage de mest interessante steder i denne store by.

Mindreårige under 18 år skal have voksenopsyn. Kun voksne kan bookes på en blandet sovesal eller kvindelig sovesal.

BELIGGENHED:

Vandrerhjemmet er beliggende i et smukt palæ, i den typiske modernistiske stil i Eixample-kvarteret. Det er rummeligt og opdelt i forskellige fællesarealer, såsom spisestuen, salonen, et stort køkken, et afslapningsrum og en stor terrasse.

Den fremragende beliggenhed giver nem adgang til de bedste attraktioner og hot spots i byen. Paseo de Gracia med bygningerne fra de berømte Gauds som La Pedrera og Casa Mi, Las Ramblas og Rambla Catalunya osv.

Casa Gracia Barcelona er indgangen til det fantastiske kvarter Gracia. Dette livlige område af byen er et af stederne at være til en kop kaffe på en dejlig terrasse. Udover for sit store antal små pladser, er det også kendt for sine kunstgallerier, biografer, restauranter, pubber, bodegaer, barer og lækre isbarer!

Casa Gracias morgenmad giver vores gæster mulighed for at starte deres dag i den bedst mulige form: sund og frisk! Vi byder dig velkommen til at nyde vores daglige sæsonbetonede menu, som omfatter frisk frugt, juice, grøntsager, æg og hjemmebagte kager. God appetit! (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Område

Seneste anmeldelser

9.1
30.3.2013
Super hyggeligt hostel med afslappet atmosfære. Personalet var meget hjælpsomme og der blev arrangeret rigtig mange fantastiske aktiviteter som byvandring, musikunderholdning, fællesspisning og cocktail nights. Værelserne enkelt - men godt- indrettet...Vender meget gerne tilbage ;-)
Kvinde, 41+
24.2.2024
more like a hotel than hostel
Mand, 31-40
8.0
Fremragende
07.10.2023
Nice location & amenities but rude staff. Also not the best place to meet other travellers since there were more families
Kvinde, 25-30

• Rengøring
  • Mad og drikke

• Salgsautomater
    • t_CAF
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Billardbord