Gratis WiFi
Gratis morgenmad‎

Freedom Hostel

Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.2
423 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Nyd indkvartering i stil! Din rejseoplevelse er komplet med moderne in-house lounge, vaskeri, lille gæstekøkken. Du kan bestille rejse og ture på vores rejsebord og holde kontakten med venner og familie med vores internethjørne, Wi-Fi og international telefonadgang.

24 timers reception og et væld af venlige personale, vil gøre dit ophold i Kairo til en leg. Vi sætter pris på vigtigheden af ​​rene faciliteter, derfor rengøres vi hele dagen lang og sørger for alt er uplettede. Vores indkvartering muligheder omfatter deluxe twin / double ensuited værelser, enkelt / tredobbelt private værelser og sovesale.

Alle kommer med frisk hvidt linned, altan, aircondition og moderne sikkerhedssystem. Hvis du aldrig har været i Kairo før det kan være et overvældende og skræmmende sted, så hvorfor ikke lade os gøre det nemt for dig? Mindre stress = mere sjovt! Vi forstår her vigtigheden af ​​at have en god tid mens du er på ferie.

Bemærk venligst:
Check-in tid: 12:30 PM
Check-out tid: 11:30

Kreditkort accepteret
Skatter inkluderet
Morgenmad inkluderet

Vores talentfulde venlige personale hjælper dig med alle dine henvendelser og vil give alle oplysninger om Egypten, du måtte have brug for. Vi vil også tilbyde dig et gratis kort til Kairo.
Bemærk: Venligst informer os om dine flyoplysninger minimum 24 timer før ankomst i tilfælde af afhentning fra lufthavnen.

Bedømmelser og vurderinger

Gæster

Område

Seneste anmeldelser

11.1.2024
Great friendly staff would come back again if I’m in Cairo
Mand, 25-30
8.6
Fremragende
12.12.2023
Very nice and comfortable room for the price. Staff friendly and didn't try to sell me tours which was a welcomed change. It's an old building in downtown Cairo so of course it's noisy at night and also they charged me to leave my bags there on my last day which I haven't experienced before but I didn't mind.
Par, 25-30
19.11.2023
Mr Islam is an excellent host...I was little scared before i came here but Islam made it so easy for us..he alsi exchanged dollars for egyptian pounds..He helps as much as possible...only shortcoming is there is no lift, but the hospitality of islam covers for it...A definite recommendation to stay here...Tahrir square is very near too..
Mand, 31-40

• Sikkerhedsovervågning døgnet rundt
    • Rengøring
    • Telefonvækning
  • Mad og drikke

• Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Brætspil