Bæredygtighed niveau 1
Vi er vilde med dette hostel! Vi giver det tommelfingeren op for dets altid høje kundevurderinger og fremragende kvalitetsscore.
Gratis WiFi

HelloBCN Hostel

Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

7792 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Hostelworld siger

Nestled at the base of Montjuic, HelloBCN Hostel has been a popular spot for travellers coming to Barcelona since it opened its doors in 2006. With an array of activities organised for guests (pub crawl, group dinners, beer pong), and the friendly disposition of the staff you’ll feel at home right away. The hostel is located just minutes from the Paral·lel metro station giving easy access to all of Barcelona’s top attractions, and it’s within walking distance of Port Vell, La Rambla, and the Gothic Quatre. We particularly like their unusual electronic bracelet keys because they’re difficult to lose or steal.

Beskrivelse af Overnatningssted

Registreringsnummer AJ 000512

For et sjovt og behageligt sted at bo under dit besøg i Barcelona, ​​er HelloBCN Hostel det perfekte valg!

Start din dag rigtigt med vores enkle, men lækre morgenmad, før du begiver dig ud på en fantastisk gratis vandretur. Efter en hel dag med at udforske Barcelona, ​​kom tilbage og vær med til middag, drinks og spil i fællesområdet, og hvis dit energiniveau stadig er højt, tag en aften i byen med Party Animals! De ved, hvor festen er! Så afslut din dag med en god nats søvn i en af ​​vores komfortable senge!

Vores venlige personale står til rådighed 24 timer i døgnet for at hjælpe dig og give dig tips om de bedste ting at se og lave i Barcelona.

HelloBCN Hostel er beliggende i det fremadstormende kvarter Poble-sec, men stadig mindre end 1 km fra den berømte gågade, Las Ramblas og den populære plads, La Plaza Reial fuld af barer, restauranter og natklubber. I hjertet af Poble-sec, og kun en kort gåtur fra vandrerhjemmet, ligger Calle Blai (Blai Street), som er blevet berømt blandt unge mennesker for sit tilbud om fremragende tapas til overkommelige priser. Der er også masser af lokale supermarkeder og specialitetsbutikker (f.eks. grønthandlere, bagerier) i nærheden for at hjælpe dig med at holde dig inden for dit budget.

Kun to minutters gang til metro-/busstoppestedet (Paral.lel) tilbyder vandrerhjemmet nem adgang til alle Barcelonas største turistattraktioner, herunder La Sagrada Familia, Park Guell, Casa Batllo, La Pedrera, Montjuic (hvorfra du kan nyde panoramaudsigten over Barcelona eller bare slappe af i den magiske bar ved Migdia-udsigten), og selvfølgelig stranden!

På vandrerhjemmet finder du den mest avancerede teknologi inden for sikkerhed, med elektroniske nøgler, der giver dig 24 timers adgang til vandrerhjemmet, 24 timers reception og sikkerhedskameraer. Vi giver dig også andre fantastiske tjenester såsom gratis wifi, en bar, et fælles køkken og loungeområde, bordtennis og meget mere!

Vi tilbyder indtjekning fra kl. 14.00 og udtjekning på din sidste dag er før kl. 11.00. Hvis du ankommer før dette tidspunkt eller skal nå dit fly/tog/bus senere, kan du efterlade din bagage i vores bagagerum (åbent 7.00 til 18.00) GRATIS.

Nu til de vigtige ting:
1. Alle overnatninger skal BETALES VED ANKOMST, undtagen i tilfælde af reservationer, der IKKE kan refunderes, som skal betales inden ankomst. Med den IKKE REFUNDERBARE sats får du rabat på den FLEKSIBEL sats. Ved at vælge den IKKE-REFUNDERBARE SATSEN mister du retten til at annullere reservationen, enten helt eller delvist, og til at blive refunderet. Den samlede pris for reservationen skal betales på forhånd.
2. Der er en TURISTSKAT og en KOMMUNAL SKAT per person per nat. Disse afgifter er ikke inkluderet i prisen. Gæster under 17 år er ikke underlagt disse skatter.
3. Gæster med BØRN UNDER 18 ÅR skal bestille privat indkvartering.
4. Gæster kan ikke dele én sovesal.
5. Tabte nøgler vil medføre et gebyr på 10 euro.
6. Vi accepterer Visa eller Mastercard. Vi accepterer ikke American Express.
7. Vi gør alt, hvad vi kan for at indkvartere dig i den STØRRELSE AF kollegiet efter dit valg, men på grund af vores virksomheds karakter kan vi være nødt til at placere dig i en anden størrelse sovesal. Som følge heraf kan restbeløbet, der skal betales ved ankomst, være lidt anderledes end det, der står på din bekræftelse. Sådanne ændringer vil blive informeret via e-mail før din ankomst.
8. SENE UDSKUD (uden forudgående aftale) kan medføre et gebyr for sen udtjekning.
9. NO SHOWS: vi vil debitere den første nat på det angivne kreditkort. De resterende nætter af reservationen vil blive annulleret.
10. Vi har en 24 timers ANNULERINGSPOLITIK. Afbestilling skal ske via e-mail inden kl. 12.00 dagen før den planlagte ankomstdato. Vi bekræfter din annullering eller ændring via retur-e-mail.
11. Reservation for 10 personer eller flere betragtes som gruppereservationer og er underlagt særlige betingelser for gruppereservationer.
12. Der kan maksimalt foretages reservationer for 10 nætter.
13. Hostelledelsen og personalet FORBEHOLDER RETTEN til at afvise indkvartering eller annullere reservationer, hvis adfærdsstandarderne ikke er opfyldt. I sådanne tilfælde vil der ikke blive refunderet. HelloBCN Hostel er et Røgfrit HOSTEL. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Ankomst
Afrejse
Gæster

Bæredygtighed niveau 1

Dette hostel er begyndt at introducere praksis, der resulterer i en positiv social og miljømæssig påvirkning, og forstår de grundlæggende principper i Trappen til Bæredygtighed.

Område

Seneste anmeldelser

9.7
Fabelagtigt
10.3.2024
Best hostel kitchen I’ve ever seen. Good vibes in lounge, rooms were clean, bathrooms were good. Would definitely recommend
Mand, 18-24
Fabelagtigt
10.3.2024
Great Hostel! It was easy to walk around from and felt very safe in the hostel and surrounding area. The luggage storage was a great bonus!
Kvinde, 25-30
8.6
06.3.2024
Facilities were really nice!! I felt clean and safe my entire stay. The atmosphere is decent, feels more industrial/ business like than welcoming and homey.
Kvinde, 18-24

Faciliteter