Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

ingen bedømmelse
390 anmeldelser
Kun ejendomme med anmeldelser i de seneste 12 måneder får en rating.

Beskrivelse af Overnatningssted

Gaa paa opdagelse i den gamle by..se den hellige gral paa taet hold..nyde udsigten fra taarnet Micalet..gaa tur i den store Turia park...beundre Calatravas storslaaede bygninger...dans med delfiner i Oceanografic...solbade..spise en paella paa stranden..proeve horchata med fartons i Alboraya...observere fugle i Albufera naturpark...shoppe i trendy El Carmen..sippe Agua de Valencia paa Plaza de la Reina...se formula 1...sejle med Americas Cup..kaste med tomater i La Tomatina..nyde musikken af en Macleta...sammenligne farvefulde ninots under Fallas festivalen..

Hostal El Cid er stedet at vaere uanset hvad jeres motiv er for at komme til Valencia. Ejendommen ligger lige i hjertet af Valencias trendy of hippe El Carmen kvarter, kun et par minutters gang fra Katedralen og Pl. del Ayuntamiento (Raadhuspladsen). Indenfor raekkevide finder I alle de store turist attraktioner som El Mercado Central (Central Markedet) La Lonja (silkeboersen), La Plaza Redonda (den runde plads), Los Toores de Quart y Serrano (byportene), museerne IVAM, MOVIM osv. Ejendommen ligger kun et stenkast fra banegaarden og lige undenfor doeren kan I hoppe paa en bus eller en metro, der tager dig til Ciudad de las Artes y Ciencias (science og kunst byen) eller til stranden.

Hostellet ligger i en fredelig gaagade og har hjemme i et gammelt, rustik spansk hus, med smukke ornamenter og charmerende detaljer.
I April 2008 blev stedet overtaget af en ny manager, og lige nu gennemgoer det en restaurationsproces, der vil forvandle det til en unik og behagelig base for dit ophold i Valencia.
Ejendommen har i alt 13 vaerelser, hovedsageligt dobbelt og triplet, hvoraf 4 har badevaerelse. Resten deler bad og toilet paa gangen. Alle vaerelserne er rummelige og rigeligt med luft og lys traenger ind gennem de store vinduer.
Paa varmere dage kan I ogsaa koele ned under Air conditioningen eller vifterne der er installeret i alle rummene.
Linned og haandklaeder er inkuldere i prisen og vores rengoeringskone soerger for at der altid er paent og rent.
Nogle vaerelser har ogsaa fjernsyn.

Vores venlige og internationale personale vil soerge for at I har et behageligt ophold. Hvis I har spoergsmaal, har brug for at spoerge om vej eller vil have anbefalinger paa restauranter, barer, diskotekter osv., saa spoerg endelig. Vi snakker alt fra engelsk, spansk, fransk, tysk, engelsk til dansk.

Traed ud af dit midlertidige hjem og lad dig forfoere af den charmende og tilbagelaenede atmosfaere paa vores property. Vi ser frem til at velkomme dig.

Vaer venligst opmaerksom paa at receptionen er aaben fra kl. 10 om morgen til 20om aftenen. Hvis du oensker af checke ind udenfor vores aabningstider, kontakt da venligst hostellet. Alle gaester faar uddelt et saet noegler, saa de frit kan gaa ind og ud af ejendommen.

Check in kl. 14.00. Check out kl. 12.00. Udenfor dette tidsrum kan man faar opbevaret sin baggage i receptionen.

Vi tager imod kreditkort.

Se de ledige

Ankomst