Vi er vilde med dette hostel! Vi giver det tommelfingeren op for dets altid høje kundevurderinger og fremragende kvalitetsscore.
Gratis WiFi

Hostel DownTown

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.0
6368 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Nyd dit ophold hos os - i det mest populære hostel i Prag (ifølge HOSCAR-priserne 2018), berømt for mange aktiviteter, beliggende præcis i det historiske centrum af Prag - kun 10 minutters gang fra den gamle bydel og Karlsbroen og 5 minutter fra Wenceslas Firkant.

HVOR KAN DU BO?
Vi tilbyder høj boligstandard i nyrenoverede værelser med privat eller fælles badeværelse. Flere værelser (især 5. og 6. etage) tilbyder en storslået udsigt over det historiske Prag. Til backpackere tilbyder vi rummelige sovesale med deres egne skabe, skuffer med lamper enten kun for kvinder eller blandet.

HVAD KAN DU GØRE I HOSTEL DOWNTOWN?
Hostel Downtown tilbyder en bred vifte af aktiviteter, der for det meste er gratis. Afslør den magiske atmosfære på Hostel Downtown sammen med vores entertainere og andre backpackere fra hele verden. Aktiviteterne er forskellige i hver sæson og ferie. Det aktuelle program kan altid findes på vores hjemmeside eller i receptionen.

VORES AKTIVITETER:
Nyd din gåtur i Prag, besøg Prag Slot, bestig Petrin Hill med os, smag tjekkisk øl i de bedste Prags pubber, kom for at danse med os eller vis os dit talent! Vores mest populære aktiviteter er, når vi laver mad og spiser sammen. Det er de aftener, hvor du kan mærke den unikke atmosfære på vores hostel, og hvor du kan blive gode venner med andre. Hostel Downtown blev, takket være vores internationale hold af entertainere, et sted fuld af live, et sted, hvor folk hygger sig og opdager Prag og Tjekkiet sammen.

Du kan besøge vores store fællesrum, som byder på mange aktiviteter for alle - du kan se tv og Netflix, få popcorn gratis fra vores stilfulde popcornmaskine, spille klaver eller guitar, spille bordfodbold, bordspil, læse fra vores internationale bibliotek eller bare slappe af på flere sofaer med mange puder. Du kan også bruge vores moderne, fuldt udstyrede køkken gratis, hvor du kan tilberede dine måltider 24 timer i døgnet. Der er køleskab, mikroovn, ovn, kedel og meget mere.

HVAD FÅR DU GRATIS?
- 24 timers åben reception
- Wifi på alle værelser
- Bagageopbevaring - nonstop
- Fuldt udstyret køkken
- Byttemaskine (du kan veksle CZK, EUR, GBP, USD) - INGEN KOMMISSION!
- Cykelrum til 4-5 cykler
- Bordspil og bordfodbold
- TV med Netflix og internetforbindelse
- Gratis popcorn fra vores professionelle popcornmaskine
- Skabe på alle kollegieværelser
- Pengeskab i receptionen
- Computere med internetforbindelse
- Kort over Prag
- Komplet informationstjeneste om Prag og Tjekkiet
- Lagner og sengetøj

HVAD KAN VI TILBYDE DIG MOD ET GEBYR?
- Vaskemaskine og tørretumbler
- Lufthavnstransport (CZK 650 for maks. 4 personer)
- Prisbillig taxa rundt i Prag
- Printer og scanner
- 24 timers forfriskninger - kolde drikkevarer, kaffe osv.
- Posttjenester

HVAD KAN DU LÅNE TIL ET REFUNDERINGSBEHANDLING?
- Håndklæde, Adapter, Hængelås til skabe, Hårtørrer, Strygejern med strygebræt, Paraply, Ventilator

HVEM ARBEJDER PÅ HOTELLET?
Vores engelsktalende personale (nogle af dem taler også spansk eller tysk) er åbensindede og venlige og klar til at hjælpe dig med alt 24 timer i døgnet :-)

BETALING
- Betalingen for overnatning opkræves ved ankomst.
- Vi modtager kontanter (CZK, EUR) og betalingskort VISA, EC/MC og AMEX. Vi opkræver 3% gebyr for kortbetalinger.
- Prisen er inklusiv moms.
- Byskat er ikke inkluderet i prisen for overnatning.
- Vi kan kræve forudbetaling for grupper eller længere ophold.
- Vi opkræver en bøde på 150 CZK per person for sen udtjekning. Vi vil kræve fuld betaling for værelset/sengen efter kl. 14.00.
- Vi forbeholder os retten til midlertidigt at reservere et beløb for den første nat forud for ankomst.
- Årsaftens ophold - 29.12. 2023 - 31.1. 2023 - Ikke-refunderbar reservation (forudbetaling)
- Påskeophold - 7.4. 2023 - 10.4. 2023 - Ikke-refunderbar reservation (forudbetaling)

HVAD MED DIN SIKKERHED?
- Vi lægger stor vægt på at holde høje standarder for rengøring og hygiejne
- Du er også bevogtet med vores CCTV-kameraer og brandalarmer
- Hvert værelse kan låses separat med deres egne værelseskort
- Alle fællesværelser har skabe, og du kan også bruge vandrerhjemmets pengeskab i receptionen gratis

For reservationer foretaget til påskeperioden (7. april 2023 - 10. april 2023) og til nytårsaften (29. december - 31. december):
ALLE reservationer i denne periode ER IKKE REFUNDERSBARE i tilfælde af aflysning eller udeblivelse.

Hotellet forbeholder sig retten til at trække betalingen for hele reservationen tilbage umiddelbart efter reservationen. I tilfælde af at kortet ikke kan verificeres, skal klienten oplyse et andet kortnummer, undladelse heraf kan resultere i annullering af reservationen og tab af depositum. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Område

Seneste anmeldelser

9.7
03.5.2022
I stayed in a 8 person female dorm. It was a big and spacious room, which was nice. The lockers were big, so my backpack could fit. The location was perfect, you could walk to everything. The kitchen is big, maybe missing a few tools (more knives and such), but otherwise great. The hostel had recommendations for activities and restaurants, which was really nice. The pub crawl they recommend is good fun.
Kvinde, 18-24
9.4
05.9.2020
Very friendly receptionist willing to give lots of great advice on anything. Big kitchen, nice clean dorm rooms and in walking distance to Everything we visited. Great experience:)
Kvinde, 18-24
14.7.2016
This is probably the best hostel I've ever stayed at! The hostel staff is incredibly friendly, fun and outgoing. LOVED all the social events available and most of them were for free. If you get a chance, do a free walking tour with Gil from Brazil! He's among the funniest people I've ever met! Great place to meet new people. Would never hesitate to rebook this hostel if I return to Prague :)
Kvinde, 25-30

• Valutaveksling
    • Postservice
    • Sikkerhedsovervågning døgnet rundt
    • Sen check-ud
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Salgsautomater
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Brætspil