Gratis WiFi

Hostel Marker Dubrovnik Old Town

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

ingen bedømmelse
2472 anmeldelser
Kun ejendomme med anmeldelser i de seneste 12 måneder får en rating.

Beskrivelse af Overnatningssted

Hostel Marker Old Town Dubrovnik-Pile Bay er ikke bare en hostel. Det er et sted, hvor youre vil føle sig som hvis du var i dit eget hjem, men i Dubrovnik!

Vi er ikke de bedste, vi er ikke den pæneste, men vi er en del, og sjælen i vores smukke by med historie og tradition, og vi er stolte af at holde det ægte.

Der er ingen udgangsforbud, så du kan komme og gå 24 timer i døgnet, som du vil.

Vi holder vandrerhjemmet meget clean.we levere også, gratis bagage opbevaring indtil 02:00, gratis plader, tæpper og håndklæder.
Vi har også gratis Wi-Fi til din personlige bærbare computer.

Hvad gør os så stor?

Godt beliggende i centrum af den gamle by i Dubrovnik (100 m fra Historical hovedgaden), men også enught langt væk fra det overfyldte område, hvor du kan lægge sig ned og nyde Middelhavets sol, gamle by og havudsigt på træet maleriske strande (Sulic , Pile Bay, Dance), mens du slappe af i chill-out område eller på solen ser den spektakulære solnedgang af de mest beautifull klippe i denne verden Penatur.
Med vores andre gæster, kunstnere, filmakers, måske nogle af berømte mennesker eller autentiske lokalbefolkningen, der bare elsker at nyde livet (pomalo, pomalo = let, let).

Du vil være et minut fra everithing der er vigtigt, men du vil nyde Dubrovnik også på forskellige steder (historiske, kulturelle, romantisk, magi, hemmelige ....), og i den ånd, vi kan lide at holde ægtheden af ​​vores by.

Dubrovnik (udtales [DC 'Broe E

• Postservice
  • Mad og drikke

• Restaurant
    • Mini-supermarked
    • Mulighed for at lave te og kaffe

Priser

2016