Bæredygtighed niveau 1
Gratis WiFi

Onefam Home

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

5095 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Hostelworld siger

Just a ten minute walk from Old Town Square (the beating heart of Prague). With staff that "are bound to feel like family by the time you leave". The hostel is close to the main train station (just a 5 minute walk) so it finding your way to Prague's biggest tourist attractions is easy. It's all in the reviews: "You have to stay here if you're Prague?.

Beskrivelse af Overnatningssted

** DETTE ER ET SOCIALT HOSTEL, DER KAN LIKE AT HAVE det sjovt! LÆS VENLIGST BESKRIVELSEN FØR BESTILLING **

Dobry Den!

Velkommen til dit hjem væk fra hjemmet! Det perfekte sted for omgængelige solorejsende, der elsker at udforske i løbet af dagen og feste, indtil solen kommer op!

Vores fantastiske, smukke, vidende, internationale team arbejder 24/7, så der er altid nogen i nærheden, hvis du har brug for rådgivning, en øl, en klipning (kvalitet ikke garanteret), eller bare en god snak.

Vores hjem er centralt beliggende i Prag 1, så du vil være lige midt i handlingen, og de fleste attraktioner er inden for gåafstand eller en kort tur med en sporvogn!

Vi er en flok unge rejsende som dig selv, så vi giver alt, hvad vi ved, at I dejlige mennesker har brug for. GRATIS tilbyder vi: Wi-Fi, hårtørrer, et strygejern, computere, TV (Netflix og chill?) & bagageopbevaring, skabe, te og kaffe og kram.

Ved slutningen af ​​dit ophold vil du allerede være familie og ønsker, at du aldrig behøver at tage afsted!

SOCIALT MEN ANSVARLIGT
Vi følger i øjeblikket alle proceduremæssige råd fra lokale myndigheder og træffer alle nødvendige foranstaltninger for at sikre din sikkerhed, komfort og lykke.
- Vi er opdateret med lokale myndigheders retningslinjer, råd fra WHO og CDC.
- Dybderengøring i hele vores hostels er blevet øget.
- Vi tilbyder sanitet i alle fællesarealer og offentlige rum. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Ankomst
Afrejse
Gæster

Bæredygtighed niveau 1

Dette hostel er begyndt at introducere praksis, der resulterer i en positiv social og miljømæssig påvirkning, og forstår de grundlæggende principper i Trappen til Bæredygtighed.

Område

Seneste anmeldelser

9.7
09.2.2019
Visited my friend, Alma, who’s a part of a great staff who’s always ready for a relaxed conversation or a an exciting drinking game. Loved the atmosphere and the location of the hostel. Nothing bad to say about this place where both guests and staff are having a great time together.
Kvinde, 18-24
11.3.2024
I loved the location, personnel, activities, care and free atmosphere. Made my first solo experience a great one :)
Mand, 18-24
09.3.2024
Marta was amazing! Very helpful!
Mand, 18-24

• Sikkerhedsovervågning døgnet rundt
    • Rengøring
  • Mad og drikke

• Cafe
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Natklub