Gratis WiFi
Gratis morgenmad‎

Hostel Riad Marrakech Rouge

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

7365 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

2 minutter fra Place D'Jeema el Fna, Hostel Riad Marrakech Rouge vil gerne angribe sanserne hos dem, der ankommer fra grå himmel med et familiedrevet backpackers hostel så farverigt, at det vil få dine øjne til at krible; så venlig og venlig, at den vil forfriske din ånd et sted, hvor kaffen er så krydret, sød (og gratis), at dine smagsløg vil summe af begejstring (og koffeinen!), og mulighederne vil føles uendelige

Hostel Riad Marrakech Rouge er det lyse, sjælfulde hjem for nede på jorden, eventyrlystne, glade rejsende med et åbent sind og hjerte, klar til at udvide deres komfortzone og opleve den glitrende labyrint i Marrakech og videre.

Der er et udvalg af rene, komfortable private værelser og blandede sovesale til at hvile dit hoved. Slap af i et af de mange fællesområder; et regnbuetæppe draperet, græskarsmykket (ja - det er berberudsmykning) gårdhavelounge, hvor morgenmaden serveres og underholdningen er spontan. Del solen på terrassen med nye venner og den mærkelige nysgerrige skildpadde, eller søg skyggen i berberteltet med udsigt (og satellit-tv). På trods af de snoede trapper vil vores personale bringe dig te, kaffe og shisha hele dagen og hele natten lang; udsigten er fantastisk, og virksomheden er fantastisk!

Hvis du føler dig i stand til at rive dig løs, kan vi arrangere udflugter fra Sahara Rouge med et øjebliks varsel, og vores personale kender byen Marrakech bedre end nogen anden Google-søgning! Hvis du har lyst til at være lidt af en kok, kan vi tilbyde madlavningskurser fra forhandling om tomater i grøntsagssouken, til en færdig tagine, der skal deles (det er trods alt et hostel!)

Hostel Riad Marrakech Rouge byder dig velkommen til at komme og bo hos os; forlad din komfortzone og din facebookkonto derhjemme, bliv glad og inspireret, lær om Marokko fra vores utrolige personale, mød andre, og nyd den vidunderlige atmosfære; alle de komponenter, der gør et hostel til et hostel og ikke et hotel.

Morgenmad er inkluderet i værelsesprisen.

Vi beklager, at kreditkort ikke accepteres. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Kvinde, 18-24
4.9
Vurdering
25.8.2017
Personalet virkede uengageret og kunne typisk findes foran fjernsynet, i sær ham som syntes at være lederen var ikke specielt hjælpsom. Der var meget begrænset info om turene som stedet udbød, de var dyrere end andre steder. Jeg bookede kun én tur ved hostlet. Tagterrassen kunne nærmest ikke bruges da alle madrasser og puder lå smidt i én stor bunke. Virkeligheden levede ikke op til billederne på nettet .
Kvinde, 25-30
7.7
Meget godt
12.7.2017
Little above average hostel in Marrakech. Location was good, it felt save and breakfast was ok. Compared to other Marroccoan hostels staff could be more helpful and maybe also do more to create an atmosphere. All in all a nice place to stay if you're traveling with somebody.
Kvinde, 18-24

• Mad og drikke

• Bar
    • måltider Tilgængelige
    • Cafe
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• dvd'er