Bæredygtighed niveau 1
Vi er vilde med dette hostel! Vi giver det tommelfingeren op for dets altid høje kundevurderinger og fremragende kvalitetsscore.
Gratis WiFi

Hostel Angelina - Old Town Dubrovnik - Southern pa

Gratis afbestilling Book mindst 4 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.3
3527 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Vi er perfekt placeret inden for Dubrovniks bymur, du vil føle dig som at bo inde i et slot). At bo her vil du have uendelige muligheder for at nyde inden for gåafstand, da vandrerhjemmet ligger få sekunder fra alle attraktioner i Dubrovniks gamle bydel. I en 400 år gammel bygning har vi et dejligt fællesrum, fuldt udstyret køkken, en terrasse med udsigt over den gamle bys røde tage og vigtigst af alt, komfortable senge i små, men hyggelige værelser med aircondition. Vi leverer skabe til at opbevare dine værdigenstande (medbring din egen lås).

Vores beliggenhed er fantastisk, gæster kan nyde en spadseretur langs hovedgaden Stradun, tage en tur i en svævebane og beundre panoramaudsigten over byen eller tage en kajaktur rundt om bymuren. At bo her vil du have uendelige muligheder for at nyde inden for gåafstand, da vandrerhjemmet ligger få sekunder fra alle attraktioner i den gamle bydel i Dubrovnik. Vi sørger for, at vores gæster får en god og autentisk oplevelse ved at organisere mange sociale aktiviteter, såsom solnedgangsture, vinaftener, klippehop, kajaksejlads, dagsture og mange flere.

Beliggende i en 400 år gammel bygning Hostel tilbyder renoverede sovesale med aircondition, små, men hyggelige fællesværelser, badeværelser, køjesenge med læselys og stikkontakter, skabe til at opbevare dine værdigenstande - medbring din egen lås eller køb en i receptionen, ny komfortabel madrasser og blødt linned. Andre faciliteter inkluderer dejligt fællesrum, fuldt udstyret køkken, en terrasse med udsigt over den gamle bydels røde tage. Fuldt udstyret køkken lader dig tilberede dine egne måltider og møde andre rejsende! Terrasse med smukkeste udsigt er et fantastisk sted at dele dine rejseplaner med andre rejsende og nyde eftermiddagsøl!

Hostel Angelina Old Town Dubrovnik Politikker og betingelser:

AFBESTILLINGSPOLITIK: 72 timer før ankomstdato. Hvis du afbestiller inden for tre dage efter din ankomstdato, vil du blive opkrævet et gebyr for sen afbestilling svarende til din første overnatning. Hvis du afbestiller samme dag, som du er beregnet til at ankomme, eller er udeblivende, vil du blive opkrævet et udeblivelsesgebyr svarende til de første to nætter af din reservation.

GRUPPEPOLITIK - MAKSIMAL 8 PERSONER
Vi er ideel til solorejsende eller små grupper, der ønsker at blande sig og møde mennesker. Derfor accepterer VI IKKE bookinger af grupper større end 8 personer. Hvis du vælger at foretage en reservation for din gruppe, forbeholder vi os retten til at annullere din reservation uden tilbagebetaling af dit depositum. Denne politik gælder også for flere reservationer under forskellige navne for den samme gruppe. Hvis du ankommer til vandrerhjemmet i strid med vores gruppepolitik, har vi ret til at annullere din reservation på stedet uden tilbagebetaling af dit depositum samt opkræve yderligere afbestillingsgebyrer.

CHECK IN: fra 14:00 til 23:30 . Hvis dit fly eller din bus ankommer uden for indtjekningstiderne, så lad os det vide, så arrangerer vi en selvindtjekning for dig.
TJEK UD: inden kl. 10.00.

BETALING: ved ankomst kun kontant - EUR.

BYSKAT er ikke inkluderet og vil blive opkrævet ekstra ved ankomst - 2,65 EUR per person per nat

Morgenmad ikke inkluderet.

Vores normale receptionstider er fra 8:00 til 23:30, hvis du planlægger at ankomme uden for disse åbningstider, bedes du kontakte os via e-mail. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Ankomst
Afrejse
Gæster

Bæredygtighed niveau 1

Dette hostel er begyndt at introducere praksis, der resulterer i en positiv social og miljømæssig påvirkning, og forstår de grundlæggende principper i Trappen til Bæredygtighed.

Område

Seneste anmeldelser

04.3.2024
Brilliant stay with friendly staff and in a brilliant location in the heart of the city, Game of thrones fans this is a must
Mand, 41+
8.3
Fremragende
02.3.2024
It’s just that it was not peak season so the hostel was totally dead, but this is a great place. Maybe better in the summer.
Mand, 18-24
24.11.2023
Great hostel, great location, friendly staff and awesome atmosphere. Highly recommend
Mand, 18-24

• Tur-/Rejseskranke
    • Valutaveksling
    • Rengøring
  • Mad og drikke

• Mulighed for at lave te og kaffe

Flere hostels i Dubrovnik