Bæredygtighed niveau 2
Gratis WiFi
Gratis morgenmad‎

Kabul Party Hostel Barcelona

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.1
10163 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Bemærk venligst, at morgenmad er inkluderet i alle vores priser. Men hvis du vælger BED AND BREAKFAST RATE, inkluderer denne mulighed gratis morgenmad og ubegrænset Sangria & Beer mellem 18:00 og 22:00 (4 timer) foruden at få 50 % rabat på blandede drinks i barens åbningstider. Denne sats opretholder 48-timers afbestillingspolitikken, og brugen er personlig og kan ikke overdrages. Vi uddeler kun én drink ad gangen, og vi beholder muligheden for at stoppe med at servere drinks til personer med denne sats baseret på brugerens adfærdsstatus eller misbrug af kampagnen.

Bliv en del af Barcelonas historie! Kabul Party Hostel betragtes som et af de bedste festvandrerhjem i Europa, berømt for sin atmosfære og fester samt at være i byens bedste beliggenhed. Det er Barcelonas allerførste hostel og står stadig stærkt.

Hvis du bare leder efter et sted at hvile i Barcelona, ​​er dette ikke det rigtige sted for dig! Hvis du vil have det sjovt, møde fantastiske mennesker, du vil holde kontakten med for livet og nyde Barcelona til fulde, kom og oplev Barcelonas historie, stemning, restauranter og klubber.

Uanset om du rejser alene, med en ven eller i en gruppe, hvis du ønsker at nyde Barcelona fuldt ud, er Kabul stedet for dig! Hver dag inviterer vi dig til vores gratis vandreture, hvor du kan lære om byens historie og hemmeligheder. Derefter kan du slutte dig til os på tagterrasse med udsigt over Plaza Real til BBQs og andre aktiviteter, vi har for dig, før du tager ud til de mest berømte klubber (Pacha, Opium, Otto Zuts... En anden klub hver aften!)

Hvis du står op efter den skøre aften i byen, vil vi belønne dig med en gratis morgenmad, så du får energi til at udforske nabolaget.

Vi har en 24 timers reception, gratis wifi i alle områder af bygningen, computere til brug for vores gæster og chill-out zoner. Vi giver også alle deres eget nøglekort for at få adgang til alle områder og personlige skabe med individuelle stik til at oplade din telefon/tablet med sikkerhed.

Vi er lige ved 'Las Ramblas' i det smukke og skal se Plaza Real, som ligger lige i hjertet af Barcelonas turistcenter med nem adgang til de store seværdigheder, stranden og de bedste restauranter og natklubber.

Bedømmelser og vurderinger

Ankomst
Afrejse
Gæster

Bæredygtighed niveau 2

Dette hostel har bekræftet, at de har implementeret en bæredygtighedsstrategi, der vil føre dem til certificering. De har forpligtet sig til at prioritere miljømæssige, kulturelle og samfundsmæssige bedste praksisser. De kan også opfylde en anerkendt standard for Global Sustainable Tourism Council.

Område

Seneste anmeldelser

3.4
Vurdering
09.1.2023
The staff was mostly really nice, but at night there is this really uncomfortable guy sitting with security who wasn’t really nice to my friend and ended up screaming at him. There are so so many drunk people in the streets around the hostel and the atmosphere feels disgusting.
Kvinde, 18-24
06.1.2017
Billederne repræsentere hvad du får. Jeg boede på sovesal med 24 andre. Kan man lide at være omkring mange mennesker og kan leve med lidt larm om aftenen er stedet fantastisk. Man får rigtig meget for pengene og personalet er meget positive og hjælpsomme :)
Kvinde, 25-30
02.12.2016
Oh my gosh, Best place ever if your looking for something in the middel of Barcelona, finding new friends and have a good Night!
Kvinde, 18-24

• Mad og drikke

• Bar
    • Salgsautomater
    • Cafe
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Brætspil