Vi er vilde med dette hostel! Vi giver det tommelfingeren op for dets altid høje kundevurderinger og fremragende kvalitetsscore.
Gratis WiFi

The Lights Hostel

Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

8.8
Fremragende
4331 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Leder du efter et behageligt og sjovt hostel, hvor du vil få en god nats søvn i vores store senge, gode brusere og møde andre rejsende på vores solrige tagterrasse? Se ikke længere! Vi har brugt et år på at renovere en historisk bygning med en fantastisk beliggenhed lige i centrum af Malaga. Kom og tjek os ud og se, hvorfor vi elsker det her! Vi er et venligt sted, det er vores sted, og vi bekymrer os virkelig om det, så vi vil gerne give dig den bedst mulige oplevelse, mens du bor i solrige Malaga, den varmeste by på det europæiske fastland!

Hvad vi tilbyder:
Billig morgenmad 8 til 11 am
Gratis Sangria hver aften for at invitere alle vores gæster!!

En dejlig sen udtjekning kl. 11.00
Turistiske anbefalinger. Og hvis vi går ud, går du ud med os.
Specialpriser på leje af cykel/el-scooter, flamencoshow mv.
Gratis Wi-fi på alle værelser, fællesområder og endda på tagterrassen!
Gratis brug af hårtørrer og glattejern.
Gratis sengelinned og håndklæde.
Aircondition til sommeren og tæpper til vinteren.
Pub crawl, gratis vandreture og andre daglige aktiviteter
Brusere med to typer brusehoveder (tjek billederne), nogle aflukker er store nok til en fest ... eh men lad vær med ... det har vi terrassen og fællesrummet til.

Vil sove? Nå, vi har store sovesale med rigtige dybfjedrede madrasser
Hver sovesal har en sengelampe, et gardin og en strømforsyning, også personlig aflåselig opbevaring (du skal bruge din egen lås).
Vinduer og altaner i alle rum.
Moderne nøglekortindtastning, der ikke afmagnetiserer sig selv i det øjeblik, det kommer i nærheden af ​​din mobiltelefon.
Åh ja, tagterrassen!? Kom og tjek den ud...den er ret sød!
Vi er den eneste ejendom med tagterrasse og balkoner med udsigt over Semana Santa og Feria Festivalerne.

De kedelige detaljer, men læs venligst...
Check ind fra 14:30.
Check ud indtil kl. 11.00
Ingen rygning indendørs eller på altanerne - gå på tagterrassen og få nogle venner på samme tid.
Undlad venligst at opbevare mad eller spise i soveværelserne. Vi har fuldt udstyret køkken og køleskab.
Udenfor er alkohol forbudt, men vi har en billig bar, og du kan drikke i vores hyggelige tagterrasse :)
Brug venligst ikke dine soveposer og sengetøj, vi sørger for linned til dig.
Mange ting er gratis, men vi skal tage et depositum for at sikre, at de ikke går rundt (5 Euro).

Afbestillingsregler: Der er en 24 timers afbestillingspolitik, undladelse af at annullere inden for dette tidspunkt vil resultere i et afbestillingsgebyr svarende til den første nat af dit ophold (aflysninger skal ske 1 dag før ankomstdato). IKKE REFUNDERBAR sats vil blive opkrævet når som helst efter reservationen er foretaget, og datoerne kan ikke ændres.

Vigtigt: Med det formål at være helt gennemsigtige for alle vores gæster, vil vi oplyse om, at der arbejdes ved siden af ​​vandrerhjemmet, byen bygger en ny metrolinje, og det kan desværre skabe støjgener. Vi er ikke i stand til at give dig de nøjagtige datoer eller tidspunkter, hvor arbejdet vil være støjende, da det afhænger af byggeriets tempo og uforudsete begivenheder. Vi undskylder på forhånd for ulejligheden og tilbyder gratis ørepropper i receptionen for at hjælpe med problemet.

VIGTIG INFORMATION

Vi kan forhåndsgodkende dit kort for at kontrollere, om det er gyldigt. Hvis ikke, kontakter vi dig. Hvis du ikke vender tilbage til os, kan vi annullere din reservation.

Gruppereservationer: 6 personer eller flere er en gruppereservation. Vi kan have særlige betingelser og tillæg for grupper. Kontakt os venligst inden, hvis du og vi vil forsøge at sætte dig i samme rum. Vi forbeholder os retten til at annullere enhver gruppereservation, der er foretaget uden at kontakte os på forhånd, eller reservationer, der består af mindre reservationer, der lægger op til en gruppereservation (dvs. 3 reservationer på 4 personer = 12).

Kreditkortbetalinger tages, men vi ville blive glade kaniner, hvis du betaler kontant!

Vi accepterer kun voksne over 18 år, ingen børn under 18 år kan sove i fælles sovesale. Børn kan kun sove i private værelser, hvis de er ledsaget af en voksen, der er ansvarlig for dem.

Vi tror, ​​vi har tænkt på alt for at gøre dit ophold fantastisk. Og hvis vi ikke har, så lad os det vide...ok det er det folkens...Håber vi ses i Malaga! (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Område

Seneste anmeldelser

9.1
09.5.2022
A very good hostel for meeting other travelers. I went with a couple Of friends and was immediately welcomed by The staff with a glass of sangria. As for The rooms, I would have loved if You could control The temperature by yourself.
Mand, 18-24
9.1
08.10.2019
Nice hostel with good atmosphere. People really socialise at the roof top where there is a nice cheap bar.
Mand Group, 18-24
28.8.2019
Absolutely amazing hostel in the heart of Málaga! There's a lift, there's a rooftop terrace with free sangria, there's curtains, lights, plugs and a little basket in your bed area so you have privacy and somewhere to store your personal belongings. There's mixed bathrooms, but in second floor there's a female only bathroom (with several showers). I only stayed for one night but it was a very pleasant experience and very cheap for the value. Would definitely recommend!
Kvinde, 18-24

• Bar
    • måltider Tilgængelige
    • Mini-supermarked
    • Cafe
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Brætspil