Gratis WiFi

La Moraga de Poniente Malaga Hostel

Gratis afbestilling Book mindst 8 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.1
164 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Fremragende personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Malaga Hostel ligger fem minutters gåafstand fra de bedste strande i det berømte område Pedregalejo. Vores hostel er det første i Malaga East. Det åbnede i juni 2011 og er designet til mellemlange og lange ophold. faciliteter, faciliteter og pris er hovedtræk ved vandrerhjemmet, der vil få gæsterne til at nyde en unik oplevelse i et sikkert og velkendt miljø. Inden for en række af mindre end 500 meter er der offentlig transport, restauranter, butikker og fritidsfaciliteter til rådighed. Vores gæstehus er en bygning, der har tre etager og et solarium. I stueetagen har vi receptionen og et multimedierum. På første sal, i soveværelset, har vi et soveværelse med dobbeltseng, to fire personers soveværelser og et seks personers soveværelse, alle indeholder en privat terrasse, aircondition, et skrivebord og en individuel garderobe. På denne etage er der også køkkenet, hvor morgenmad og andre måltider kan tilberedes dagligt. Vi har spiseplads og opbevaring til gæster samt fælles fryser. Vaskefaciliteter er også tilgængelige. Solariet er placeret på tagterrassen med en fantastisk hav- og bjergudsigt, hvor vores gæster kan ligge i en solseng, spise et måltid på spisepladsen eller bare slappe af og nyde solnedgangen.

Bemærk venligst:

Indtjekningstid: Fra 13:00 til 20:00
Udtjekningstid: Fra 7:00 til 12:00 (bagageopbevaring tilgængelig)

Afbestillingsregler: 7 dage. For sene aflysninger eller manglende fremkomst vil medføre et gebyr på beløbet for hele reservationen.

Betaling vil ske, når den gratis fortrydelsesfrist er udløbet.

Bemærk venligst, at børn under 18 år skal være ledsaget af en voksen hele tiden, ellers vil det ikke være muligt at bo på vandrerhjemmet (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Gæster

Område

Seneste anmeldelser

26.1.2024
Absolutely great hostel and communication with staff was ver quick and efficient. Would 100% stay here again!
Kvinde, 18-24
29.12.2023
Gracias Mariana, Johnny y Lucia por la hospitalidad. Adriana N
Kvinde, 41+
14.12.2023
staff and atmosphere were lovely. great and safe location. easy to get on the bus to go into the city centre.
Kvinde, 18-24

• Transport til lufhavn
    • Cykeludlejning
    • Fax
    • Sikkerhedsovervågning døgnet rundt
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Salgsautomater
    • Cafe
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Spillerum