Gratis WiFi
Gratis morgenmad‎

Hostel Mamas & Papas

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.4
1254 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Velkommen til Hostel Mamas & Papas

Gratis morgenmad, gratis frugt hele dagen. Gratis håndklæde, Gratis skab, Gratis parkering, Gratis wi-fi, Gratis 8 slags te, Gratis 3 slags kaffe, Gratis bagageopbevaring, Gratis hårtørrer, Gratis brug af hostel-cykler, Gratis shampoo, Gratis ørepropper, Gratis tidlig og sen check ind hvis muligt & gratis kram :)

Vi er et socialt herberg. Vi har skabt et sted fyldt med god musik og film, hvor du kan finde komfortabel og billig overnatning, og alt hvad der skal til for at få et behageligt ophold. Vi rejser meget og sover på hostels, så vi ved præcis, hvad du kan få brug for. Her finder du en behagelig seng, en fantastisk morgenmad og et venligt personale.

Vores hostel er beliggende nær den smukke Orunski Park, ikke langt fra den gamle bydel.

Uanset om du er en solorejsende, der ønsker at få nye venner, en gruppe venner, der søger eventyr, eller en budgetbevidst opdagelsesrejsende, tilbyder vores backpacker hostel den perfekte blanding af overkommelighed, komfort og kammeratskab til en uforglemmelig rejseoplevelse. Vores imødekommende atmosfære og venlige personale skaber et hjem væk fra hjemmet, hvilket får dig til at føle dig som en del af en international familie, når du begiver dig ud på din opdagelsesrejse i Gdansk, Polen!

*Alle afgifter er inkluderet i prisen

*Hvis du foretager en reservation betyder det, at du accepterer vores vilkår. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Seneste anmeldelser

8.3
Fremragende
01.3.2023
Hvis man godt kan lide at have et sikkert sted at opbevare sine ting, have en seng at sove i og et rart hjemligt miljø at færdes i, så er det her sted helt perfekt! Er du meget ude i byen, så kan du trygt stole på at dine ting på hostellet er sikret i dit eget skab. Rart personale som virker interesseret i at hører om ens liv og historie, det eneste der kunne rettes en smule op på, er rengøringen - dog ikke udelukkende personalets skyld, men personerne der også kommer forbi :)
Mand, 18-24
8.6
Fremragende
16.8.2022
Easy transport to/from hostel, located out from many tourist area, and the area needs to be discovered at the park (enjoyed out of the city). (because)The city housing discovery isn't as pretty as the old town. we found this very late and would then had a better enjoyment of the location.
Par, 25-30
9.1
15.3.2024
Great stay, friendly and very accomodating staff, reasonably clean, great atmosphere, good facilities
Kvinde, 25-30

• Fax
    • Postservice
    • Rengøring
    • Sen check-ud
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Mini-supermarked
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• dvd'er