Bæredygtighed niveau 1
Gratis WiFi

Nómada Eco Hostal

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

422 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fremragende renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Vi er det første Eco Hostel i Valparaiso!!! Vi reducerede vores CO2-fodaftryk med 5 % i 2015, og derfor modtog vi en international bæredygtighedscertificering. JA VI KAN! Vi genbruger, vi komposterer med vores organiske affald, vi opvarmer vores badevand med solpaneler, og vi stimulerer lokal produktion. Miljøet er vigtigt for os, og det er vores gæster også. Derfor yder vi et højt niveau af kundeservice, anerkendt som en af ​​de bedste i byen. Vores personale er flersproget og klar til at imødekomme de rejsendes behov og udpege de bedste steder i Valparaiso.

Nómada Eco-Hostel ligger i et 100 år gammelt hus, bygget i ekltisk stil. Vi har fem soveværelser, fire badeværelser, et fuldt udstyret køkken, en spisestue og en dejlig terrasse. Det er her gæsterne kan sætte sig ned for at slappe af, nyde vores berømte grillfester og nyde vores kunstudstillinger og koncerter. I sådanne tilfælde blomstrer den sande natur af vores hostel med store oplevelser, nye venner og fantastiske historier.

Vores hostel er strategisk placeret mellem både busterminalen og centrum, kun 15 minutters gang i begge retninger. Dette er i Valparaisos Almendral-kvarter, med både Stillehavet og bakkerne i sigte. Inden for rækkevidde af alle de populære destinationer gør det nemt at komme rundt. Trendy natklubber og barer, bohemerestauranter, vandreture og museer kan alle opleves til fods. Dette er det mest velforbundne kvarter til det offentlige transportsystem, med hyppige taxaer, busser og metrostationer i nærheden. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Ankomst
Afrejse
Gæster

Bæredygtighed niveau 1

Dette hostel er begyndt at introducere praksis, der resulterer i en positiv social og miljømæssig påvirkning, og forstår de grundlæggende principper i Trappen til Bæredygtighed.

Område

Seneste anmeldelser

9.4
Fabelagtigt
24.5.2016
Great place to stay in Valparaiso. Walking distance to lots of great places in the city and the staff and people were awesome.
Kvinde, 25-30
8.0
04.1.2024
They are great.
Mand, 41+
5.7
Vurdering
20.11.2023
Middle of the road in atmosphere and overall stay. Biggest complaint is cleanliness and state of the place. Didn’t feel like anything at the hostel was very welcoming.
Mand, 31-40

• Faciliteter til tøjvask
    • Håndklæder udlejes
    • Tur-/Rejseskranke
  • Mad og drikke

• Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Wi-Fi