Gratis WiFi
Gratis morgenmad‎

Nuevo Suizo

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

8.1
2467 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fremragende renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Beliggende i centrum af byen, komfortabelt og meget rent

Den mest bekvemme beliggenhed i centrum af Sevilla, i gåafstand fra alle turistattraktioner, et godt valg for enlige rejsende i alle aldre, familier med børn, par og grupper.
Glem ikke at vi også tilbyder overnatning til store grupper!

Sengepræference afhænger af daglig tilgængelighed, tak for forståelsen.

Vores personligt indrettede og venlige hostel har meget at byde på.
Vores faciliteter omfatter:
24-timers reception med venligt flersproget personale
privat terrasse på toppen af ​​bygningen, hvor du kan slappe af og tage et solbad
gratis morgenmad
et bagagerum
et fælles køleskab, hvor du kan opbevare din mad og drikkevarer, brødristere og mikroovn
Wi-Fi tilgængelig på fællesområderne
Skabe og låse leje
gratis sengetøj og håndklæder
gratis varme drikke og vand
byture er tilgængelige mod et ekstra gebyr.
Hårtørrer og hårstjerner
Værelserne er individuelt indrettede, udstyret med tv, varme, aircondition, og de inkluderer alle sengetøj og håndklæder samt gratis Wi-Fi.

Værelserne med eget badeværelse har kaffemaskine, kedel og varm chokolade inde på værelset. Også gæsterne på disse værelser får en gratis flaske cava ved check-in. Fotografier er referencer, 10 senge Blandet sovesal har køjesenge.

For at konsultere for ekstra seng

Nuevo Suizo har en dejlig terrasse med afslapningsområde og et hjørnebruser, perfekt til afkøling, mens du nyder at solbade.

Vi er her for at betjene dig på den bedste måde, vi kan! Hvis du har særlige ønsker, så lad os det vide, og vi vil gøre vores bedste for at gøre det muligt.

Check ind 14:00

Vandrerhjemmet forbeholder sig retten til at validere kreditkortene før gæsternes ankomst. I tilfælde af at kreditkortet er ugyldigt, annullerer vandrerhjemmet straks reservationen.

Afbestillingspolitik: Enhver afbestilling foretaget mindre end 48 timer før ankomst (lokal check-in tid kl. 14:00) vil blive opkrævet for den første nats gebyr for hele reservationen.

Udeblivelsespolitik: I tilfælde af udeblivelse vil gebyret for den første nat for hele reservationen blive opkrævet

*** Alle gæster skal have pas ved indtjekning ***

Alle reservationer for mere end 6 personer eller mere end 4 værelser vil blive betragtet som gruppereservationer, og i disse tilfælde gælder vandrerhjemmet særlige politikker.

RTA Nº H/SE/00042 (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Mand, 18-24
3.1
Vurdering
29.2.2024
This hostel was nothing like the photos online, at least for the shared hostel-style room, which was crowded, had uncomfortable beds, and did not feel clean. There is one toilet for 10 people, and the bathroom smelled horrible. They also DO NOT LOCK THE FRONT DOOR TO THE HOSTEL OR THE DOOR TO THE SHARED BEDROOM. So unsafe! Other than the location, I have nothing good to say about this hostel.
Kvinde, 18-24

• Opbevaring af baggage
    • Reception åben døgnet rundt
    • Rengøring
  • Mad og drikke

• Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Wi-Fi