Vi er vilde med dette hostel! Vi giver det tommelfingeren op for dets altid høje kundevurderinger og fremragende kvalitetsscore.
Gratis WiFi

Pars Tailor's Hostel

Gratis afbestilling Book mindst 3 dage før og få fordel af gratis annullering.

9.0
2807 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Registreringsnummer AJ 000616

Forbind, udforsk, fest, slap af og bliv inspireret i dit nye hjem væk fra hjemmet, Pars Tailors, et af Barcelona på vores smukkeste og mest unikke design hostels.

Vi er beliggende i et af de mest autentiske områder i byen, Sant Antoni.
Når du bor hos os, skal du finde dig selv fjernet fra det turistiske travlhed og finde dig til rette i den virkelige rytme af livet i Barcelona, ​​hvor du kan værdsætte kulturen fra en lokal persons perspektiv.

Tag med os på vores enorme solbeskinnede terrasse, hvor vi er vært for forskellige aktiviteter i løbet af ugen, inklusive Paella og meget mere, så du ikke har noget problem med at komme ind i vores familiestemning.

I løbet af dagen guider vi dig gennem en af ​​Europas mest indflydelsesrige byer med en gratis daglig rundvisning. Kom sammen med resten af ​​familien om aftenen. Når du er fyldt og glad, kan du opdage Barcelonas pulserende natteliv. Hold dig til os, så giver vi dig gratis adgang til byernes største og bedste klubber. Hver eneste nat.

Til de mere stille nætter tilbyder vi et meget veludstyret spillelokale med pool- og bordfodboldborde, dartskive og mange brætspil, sammen med et hyggeligt område, hvor du kan hygge dig med dine nye venner til en filmaften.

Vores 24-timers reception er bemandet af flersproget, super venligt personale, der kender Barcelona som deres egen bukselomme og er glade for at dele deres lokale viden med dig. Ved check-in vil du blive informeret om de bedste restauranter, barer og attraktioner, byen har at byde på (inklusive adgang til vores interaktive kort, der indeholder placeringen af ​​alle de vigtigste seværdigheder, samt masser af skjulte perler omkring areal)! Altid med et stort smil!

Find os beliggende mellem to af Barcelonas vigtigste pladser, Plaza Espana og lige foran lufthavnsbusstoppestedet, så det kunne ikke være nemmere at komme hertil! La Rambla, Sagrada Familia og masser af andre Gaudi-bygninger er let at gå fra vandrerhjemmets hoveddør.
Omgivet af et tilsyneladende uendeligt udbud af fantastiske caféer, barer og restauranter, museer og street art, og forskellige supermarkeder, hvor du kan købe alt hvad du behøver for at lave et lækkert måltid i vores køkken.

Hver seng er fuldt udstyret med et værelsesnøglekort, personlige stikkontakter, adgang til et personligt stort sikkerhedsskab, aircondition og sengetøj gratis (ved et ophold på 2+ nætter).

Så kom med os, gå ind af døren som gæst, tag afsted som en del af Pars-familien, få venner og minder, der vil vare livet ud.
Vi venter på dig med åbne arme!
Bemærk venligst: Byskat er ikke inkluderet i prisen og vil blive opkrævet ved indtjekning. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Område

Seneste anmeldelser

9.7
16.8.2017
Super great place. Really hard to find a place with a better atmosphere. Communal dinners, club-jumping and pub-crawling activities every night, guided tours during the day, you name it. Really great common space too, and a wonderful terrace.
Mand, 18-24
9.1
07.8.2014
Et af de bedste hostels jeg nogensinde har vaeret paa. Det er rigtig fedt indrettet og der er en super god stemning bland gaesterne. Mange af aftenerne moedtes folk nede i koekkenet og fandt ud af en faelles plan. Virkelig anbefalelsesvaerdigt.
Mand, 18-24
06.3.2024
Friendly staff, great installations and also a very clean pIace. I would stay there again.
Kvinde, 31-40

• måltider Tilgængelige
    • Salgsautomater
    • Mini-supermarked
    • Cafe
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Brætspil