Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

Beskrivelse af Overnatningssted

River Lodge tilbyder det bedste fra både by- og landliv. En fantastisk backpackers 'self catering, ren og hjemlig, højt til loftet' hyggeligt om vinteren, køligt om sommeren.
I vores store rummelige køkken kan du nyde dine yndlingsbeskæftigelser, hygge i baren, dase ved pejsen, tilberede dit yndlingsmåltid, mens du ser DSTV, eller nyde vores rummelige braai-faciliteter. Du kan slappe af på den enorme veranda eller klatre i en stille hængekøje på en af ​​vores græsplæner. Vi kan prale af at have en af ​​de største bycampingpladser i Cape Town, der sørger for køretøjer og telte, trygt og sikkert.

Backpackers sovesale er perfekte til frivillig indkvartering (60 pax), sportsgrupper, skolegrupper, gruppeophold, business og selvkørsler - vi bruges jævnligt af frivillige organisationer såsom Habitat For Humanity.
Vi tilbyder en række overnatningsmuligheder: 2 seng, 4 seng, dobbeltværelser og familieværelser.

Konfiguration af sovefaciliteter kan tilpasses specifikke behov.
Bazz / Backpackers busrute afhentninger
Vores talentfulde, ressourcestærke, venlige personale vil sikre, at både dine nætter og dage er fyldt med sjove aktiviteter. Få dem til at besvare dine spørgsmål og pege dig i den rigtige retning. Kunne du tænke dig at hoppe fra et fly?
Vi veksler udenlandsk valuta Euro, britiske pund, amerikanske dollars osv

Landsbyen Oude Molen
Brug for en grund til at komme til denne happening, alternativ landsby+ Prøv disse til at begynde med!
Det oser af sjæl i sit mangfoldige, eklektiske samfund, som bor på den gamle arbejdende gård og møllegrund.
Det er økologisk med biavlskurser, ridning, økologiske haver, gårdbod og et vådområde fuglereservat.
Dens 'To-Do'-liste inkluderer nogle usædvanlige ting såsom workshops (tænk på mavedans og kunststudier), muligheder for frivilligt arbejde og en børnezoo.

Bemærk venligst: Receptionen er åben til kl. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Gæster

Område

Seneste anmeldelser

04.3.2024
No one pitched to check me in, I want my deposit back . It was myself and another man..we stood outside in the rain for over an hour, even the laundry people came, there was no one to open for them. It seems like staff didn't pitch ON STRIKE
Kvinde, 31-40
8.0
Fremragende
10.7.2018
I appreciate the effort made to clean the kitchen.
Kvinde, 41+
20.2.2018
Staff was friendly but our private room was terribly small and old looking. WiFi isn't free which was frustrating because when we tried to buy it we couldn't purchase after 5pm. Location has hardly anything around it.
Par, 25-30

• Valutaveksling
    • Shuttle-bus
    • Sikkerhedsovervågning døgnet rundt
    • Rengøring
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Bar