Gratis WiFi
Gratis morgenmad‎

Villa Viva Cape Town

Gratis afbestilling Book mindst 31 dage før og få fordel af gratis annullering.

2762 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Vi er Sydafrikas oprindelige backpacker, etableret i 1990. Vi er en prisvindende, Fair Trade hostel, der investerer i mennesker og samfund, der giver meningsfuld og afslappet, rejse erfaringer.

Den rygsæk er perfekt beliggende i hjertet af Cape Town. Vi er inden for gåafstand af mange barer, restauranter og populære attraktioner som Green Market Square, selskabets Have og Bo-Kaap. Vi er en 5 minutters taxa eller bus fra V & A Waterfront, og 10 minutter fra Table Mountain svævebane station.

Vi har plads 100 mennesker i 16 typer værelser - 8 soveværelser, 4 seng, 3 soveværelser og 2 soveværelser blandede sovesale, enkeltværelser, dobbelt-og dobbeltværelser med fælles eller privat badeværelse, familieværelser og endda en selvstændig catering loft lejlighed! Alle vores værelser har en frisk og funky stil, som du kan forvente fra en trendy by hostel. Børn kan kun blive indkvarteret i et privat værelse eller i familieværelse og skal være ledsaget af en voksen.

Vi har et fællesskab håndværk butik og også rejse skrivebord i receptionen, så du kan opleve Cape Town til fulde! Vi tilbyder en gratis kontinental morgenmad hver morgen og vores café / bar forbliver åben indtil sent hver aften, herunder nogle aften hostel aktiviteter. Gratis WiFi er tilgængelig i hele vandrerhjemmet. Der er også en self-catering køkken, swimmingpool og have, pool bord, gavebutik, bagageopbevaring, vaskeri, ATM og automat.

Vi køber biologisk nedbrydelige rengøringsmidler, LED lys, har genanvendelse placeringer til glas, dåser, plastic og batterier, og solpaneler til at give varmt vand plus 3500kWs af elektricitet. Vi vælger at gøre en forskel og så kan du ved at sammenføje os for en dag på vores samfund projekt; havearbejde eller tutoring børn.

AWARDS

Gæster

Område

Seneste anmeldelser

04.3.2024
This hostel was really great. The only thing I may change is perhaps some type of mosquito protection from the window, kept getting bit! Also bring your own lock for the lockers. Breakfast was great and staff is so friendly!
Mand, 18-24
13.2.2024
Such a great stay. Friendly and welcoming staff, beautiful rooms and property, great location. Bar area is wonderful, pool is awesome. Load shedding is just something you have to deal with in SA but Villa Viva goes above and beyond by providing a schedule ahead of time and making it as comfortable as possible. I would never stay anywhere else in Cape Town and can’t recommend this place enough.
Mand, 31-40
13.1.2024
Best hostel I stayed in SA! It has plenty big social areas to hang out. Clean and comfortable rooms with even a safe inside your locker adding an extra layer of security. Even though you have many people staying and many social areas the rooms location make them quite and good for resting.
Mand, 31-40

• Opbevaring af baggage
    • Tur-/Rejseskranke
    • Sikkerhedsovervågning døgnet rundt
    • Rengøring
    • Reception (begrænset tidsrum)
  • Mad og drikke

• Bar
    • Mulighed for at lave te og kaffe
  • Underholdning

• Brætspil