Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

8.9
Fremragende
2577 anmeldelser
Perfekt beliggenhed
Superb personale
Fantastisk renlighed

Beskrivelse af Overnatningssted

Tropicana er Guatemalas ultimative oplevelse inden for budget indkvartering for backpackervandrerhjem. Centralt beliggende i hjertet af Antigua, Tropicana er blandt nogle af Guatemalas fineste barer og restauranter og tilbyder en række overnatningsmuligheder fra sovesale med aircondition til private værelser med varierende kapacitet.

Tropicana tilbyder nogle fantastiske faciliteter til alles nydelse. Disse inkluderer en billig pålidelig lufthavnsafhentning, 24-timers check-in, gratis Wi-Fi, et fitnesscenter, en kvalitetsrestaurant til backpackerpriser og en lille, men uberørt pool, hvor du kan tage en dukkert for at køle af eller blot slap af og nyd en drink fra vores dæksbar.

Vores komplette restaurant tilbyder morgenmad, frokost og middag til backpackerpriser til en kvalitet, der vil konkurrere med alt, hvad du sandsynligvis vil finde rundt omkring i Antigua. Nyd en god drink på vores tagterrasse og nyd den fantastiske udsigt over Acatenango og Fuego-vulkanen.

Vi har vores egen Acatenango Volcano trek med afgang fra vandrerhjemmet, dette lover at blive et af højdepunkterne på din rejse, så gå ikke glip af det. Vi tilbyder gratis morgenmad inden du tager på vandretur, gratis opbevaring, rødvin til aftensmaden og du behøver ikke at medbringe campingudstyret (sovepose, liggeunderlag og kahytter) alt er sat op i base campen.

Hostal Tropicanas regler og betingelser:

Check ind fra 14:00 til 24:00.
Check ud inden kl. 11.00.

Betaling ved ankomst med kontanter, kreditkort, debetkort. Kun Visa og Master Card. Ejendommen kan forhåndsgodkende dit kort før ankomst
Afbestillingsregler: 24 timer før ankomst.
I højsæsonen 72 timers afbestillingsregler. Undladelse af at annullere inden for denne tid vil resultere i et afbestillingsgebyr svarende til alle nætter på dit ophold.

Skatter inkluderet.
Morgenmad ikke inkluderet.
Vi tilbyder gratis vand og kaffe. (Auto-translated from original language)

Bedømmelser og vurderinger

Seneste anmeldelser

7.7
Meget godt
02.10.2021
Good: Great location Nice price Good atmosphere Friendly staff Cozy rooftop bar Bad: It’s quite noisy, staff start cleaning at 6am Not super clean Not the best shower
Par, 41+
9.7
Fabelagtigt
09.10.2018
Amazing vibes in this hostel. Perfect place to meet good mates and explore Antigua! Awesome bar, gorgeous rooftop with view of Agua volcano, bloody awesome staff (especially Ali and Isabel - you guys are absolute legends), great food and clean as hell (literally cleaners on all day). No better place for solo travellers! xo love you all
Kvinde, 25-30
9.7
Fabelagtigt
04.12.2017
This hostel is like a oasis in the middle og the old town. The staff are all very helpful, and every night there is a new social event such as beer pong, pop quiz or communal dinner. Definatly the place to go if you are looking for at good time with other backpackers while in Antigua.
Par, 18-24

Faciliteter