Gratis WiFi

Valencia Mediterranean House

Gratis afbestilling Book mindst 2 dage før og få fordel af gratis annullering.

ingen bedømmelse
198 anmeldelser
Kun ejendomme med anmeldelser i de seneste 12 måneder får en rating.

Beskrivelse af Overnatningssted

Oplev Valencia på en måde , du ikke vil glemme. Ophold i det bedste område i Valencia stranden. Blot et vidunderligt sted at nyde Middelhavet brise og sol i løbet af dagen og de smukke Valencia nætter . Alle vores strande har fremragende faciliteter med brusere og skygge områder Malvarrosa beach vært moderne klubber , fremragende dinning indstillinger og lounge barer i omgivelserne

Smukke værelser med naturligt lys. Komfortabel opholdsstue og en uden spansk gårdhave. Hvis du don `t taler spansk , så fortvivl ikke ! Vores medarbejdere taler flydende engelsk .

Vores hjem er i et roligt område med nem og bekvem adgang til byens centrum ved hurtig sporvogn eller bus 32 , N1 og 19. . Gåafstand til Formel 1 og UPV - University of Valencia

Spansk gastronomi middag eller frokost klasser på din anmodning, så gå hjem at vide hvordan man laver de bedste retter fra Spanien .

Inkluderet i prisen
^ Spanish breakfast
* Strand håndklæde
* Gratis sengelinned og håndklæder
* Gratis wifi
* Tøj strygejern og strygebræt
* Ingen udgangsforbud. Alle værelser med egen nøgle , så du kan komme og gå som du ønsker

------- Vigtigt -------
Ingen modtagelsesområde

Du skal oplyse ankomst tid, så nogen kan møde dig .

Tjek: 11:30 . Hvis du ønsker at blive længere , og deres er ingen gæst kommer du kan bo , så du kan nyde resten af dagen i Valencia , hvis ikke vi vil gerne holde din bagage .

Sales Tax ikke inkluderet i prisen

Se de ledige

• Faciliteter til tøjvask
    • Opbevaring af baggage
    • Rengøring
  • Mad og drikke

• Mulighed for at lave te og kaffe

Flere hostels i Valencia